Living on the edge - Marketing a komunikacia 2013
StoryEditor

Príďte na konferenciu Living on the edge - Marketing a komunikacia

10.03.2013, 17:17
Zistite, aké sú nové trendy nielen v marketingovej komunikácii ale aj v retaile, na konferencii Hospodárskych novín a Stratégií.

Jedným z dôsledkov krízy je, že veľa generálnych riaditeľov začína uprednostňovať obchodné oddelenia. Ale, podobne ako v živote, nie je nič čiernobiele. Obchodné oddelenie je síce dôležité pre zvyšovanie predaja, ale veľmi často neurobí nič , ak nemá podporu marketingového oddelenia. Ako sa má reklama a marketing vyrovnať s vyšším tlakom na predaj? Aké nástroje a formy podpory predaja naozaj fungujú? Príďte na konferenciu Living on the Edge  a zistite, aké sú nové trendy nielen v marketingovej komunikácii ale aj v retaile.

Konferencia sa koná v utorok 19. marca 2013 v Hoteli Austria Trend hotel, Bratislava. Viac informácií o Living on the edge - Marketing a komunikacia 2013 aj s možnosťou zaregistrovať sa nájdete na webe HNkonferencií.

 

PROGRAM KONFERENCIE

8.30 - 9.00 Registrácia

I.BLOK - 9.00 - 10.20 Ako sa pozerajú na marketing značiek riaditelia obchodných reťazcov

10.20 - 10.35 Prestávka

II.BLOK - 10.35 - 12.00 Reklama v službách predaja - nové metódy pre hardsell
10.25-
10.40 - Prípadová štúdia - auto - ako dostať ľudí do showroomu (reklama)
Juraj Mičko, Marketing Manager, Kia Motors Sales Slovensko
10.40-11.00 - Prípadová štúdia - potraviny - tak sa zvyšujú predaja (sales promo)
11.00-11.20 - Zvýšenie predaja prostredníctvom emailingu (direct marketing) -Katarína Pavlíková, product manager, GraphicMail
11.20-11.40 - Zmena spotrebného správania na Slovensku - Ladislav Csengeri, Consumer Panel Services Director CZ&SK, GfK Slovakia 11.40-12.00 - panelová diskusia

12:00 - 13:00 OBED

III.BLOK - 13.00 - 14.40 The best of marketing communication
Výber najlepších kampaní z minulého roka. Najzaujímavejšie nástroje podpory predaja, unikátne obchodné modely, najúspešnejší reklamnej kampane - Ondrej Kořínek, creative director Lowe GGK
13.30-14.30 Multi-Channel Marketing
13.30-14.00 Nové možnosti komunikácie v mieste predaja

14.00-14.20 Multi-channell marketing v praxi - prípadová štúdia - Marek Mikle, riaditeľ odboru Korporátna a Marketingová komunikácia, VÚB
14.20-14.40 Spotrebiteľ naprieč komunikačnými prostriedkami - konzumácia médií v roku 2013 - zástupca spoločnosti MedianSK

14.40 - 15.00 Prestávka

IV.BLOK - 15.00 - 17.15 Ako využívať nové distribučné kanály pre marketing
15.00-15.30 - The best of media creativity Výber najzaujímavejších riešení mediálnej komunikácie za posledných 12 mesiacov. Čo všetko dokážu média, ako môžu médiá aktivizovať spotrebiteľa, nové kreatívne riešenia, nové metódy merania efektivity
15.30-16.15 - Trendy v marketingovej komunikácii 2013 Brand content marketing Využívanie on-line pre zvýšenie predajov
Vystupujúci:
Tomáš Prutzer - obchodný riaditeľ InterStore Group, prevádzkovateľa e-shopov InterStore.sk, TicketStore.sk, InterStore.hu, Inter-Store.cz
Zástupca spoločnosti TNS Slovakia
Zástupca spoločnosti Zoznam
Martina Ličková, Websupport
16.15-17.15 Panelová diskusia

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 19:48