Asociácia českých reklamných agentúr a marketingovej komunikácie, usporiadateľ kreatívnej súťaže Metro Zlatá pecka, vyhlásil jej 18. ročník a do 16.11.2012 prijíma prihlášky v kategóriách TV spoty, rozhlasové spoty, grafika, fotografia, www a multimédiá a tento rok prvýkrát aj realizácia product placement.
Prihášku nájdete na tomto odkaze.
Reklamné produkty bude posudzovať porota vedená textárom a producentom Michala Horáčka. "Textové piesne a písať reklamné odkazy - to má všeličo spoločné. Predovšetkým to, že človek má k dispozícii dramaticky obmedzený priestor práce ", porovnáva tvorbu textov pre piesne a reklamu Horáček. Spolu s ním budú prihlásené práce hodnotiť uznávaní profesionáli z odboru: režisér hraných filmov Jan Hřebejk, hudobný skladateľ Michal Pavlíček, výtvarník Pavel Koutská, strihač Jiří Brožek, fotograf Jan Pohribný, kameraman Martin Šácha, producentka Monika Kristla a majster zvuku Jiří Klenk.
Svoju porotu bude mať kategória www a multimédiá, povedie ju Tomáš Jindříšek z agentúry Dark Side a zasadne v nej aj riaditeľ on-line divízie Mladej fronty Petr Bednář alebo výkonná riaditeľka SPIR Kateřina Hrubešová.
Premiéru má tento rok nová kategória realizácie product placement a ich ukážky bude hodnotiť aj osobitná porota vedená Štefanom Wolde z Media One. "Product placement je najmladšia kodifikovaná forma komerčnej komunikácie na televíznej obrazovke. Stačili dva roky a po neobratných pokusoch na hranici s dobrým vkusom i zákonom sa české televízie, producenti aj agentúry naučili s "pepečkom" veľmi dobre pracovať. Špeciálnou Zlatou peckou chceme zhodnotiť, čo sa podarilo najlepšie! ", Hovorí Wolde.
Zdroj: Stratégie

