Komunikačná agentúra Newman and Friends (N.A.F. Praha) uviedla na český a slovenský OOH trh nové médium.
Komunikačná agentúra Newman and Friends (N.A.F. Praha) uviedla na český a slovenský OOH trh nové médium, ktorým je reklamné využitie madiel eskalátorov prostredníctvom vlastnej produkčnej technológie ADscalator. "Našou ambíciou bolo ponúknuť na využitie neštandardný reklamný priestor, ktorý všetci poznajú a je v priamom kontakte s klientom na miestach s hustou penetráciou osôb otvorených nákupu," uviedol Marek Novák, kreatívny riaditeľ N.A.F. Praha.
Madlá eskalátorov je možné na komunikáciu využiť prostredníctvom polepu špeciálnou fóliou, ktorá nesie reklamné posolstvo klienta. Špeciálne zariadenie zabezpečí celistvé splynutie fólie s madlom a zabráni nechcenému odlepeniu. OOH koncept technológie ADscalator je možné použiť na akýkoľvek typ eskalátora v obchodných centrách, na letiskách, v kinách a parkoviskách. N.A.F. Praha je jediná spoločnosť na Slovensku, ktorá tu môže tento spôsob komunikácie klientom zabezpečiť, vzhľadom k vlastníctvu úžitkového vzoru na polep madiel eskalátorov za účelom reklamy. V súčasnosti má dohodnutú spoluprácu na využitie ADscaltora s 18 obchodnými centrami v ČR a 12 v SR.
V predvianočnom období zaradila ADscalator do svojho media plánu aj Tatra banka pri komunikácii svojho Bezúčelového úveru. Podľa výsledkov prieskumu agentúry 2muse pôsobil ADscalator na návštevníkov bratislavských centier ako originálny nápad, na ktorom sa im páčilo práve nezvyčajné umiestnenie reklamy, moment rozptýlenia, príležitosť niečo sa dozvedieť. Podľa zahraničnej štúdie, ktorú vypracovali nezávislé inštitúcie vo Francúzsku, Kanade a USA, je účinnosť polepu madiel jedného eskalátora rovná 20 citilightom a priemerná doba účinnosti tohto média je 25 sekúnd, pričom až 70 % ľudí vystavených tomuto médiu, si jednoznačne všimne komunikované posolstvo a viac ako polovica správne identifikuje značku, čo potvrdil aj prieskum v Bratislave.
Netradičný (aj keď vo svete bežný) reklamný nosič je na slovenskom trhu stále novinkou a zatiaľ je určený predovšetkým pre klientov, ktorí hľadajú nové spôsoby ako si získať pozornosť. "Technológia ADscalator je bezpečne vyskúšaná v Čechách a na Slovensku a podobné aj keď oveľa drahšie technológie sa používajú v rôznych častiach sveta. Vzhľadom k vysokému zásahu a širokým komunikačným možnostiam predpokladáme najmä záujem klientov s ambíciami trendsetterov," uviedol Marek Novák.
Zdroj: Stratégie

