Logo, ktoré tvorí písmeno R, je rovnaké pre všetky stanice. Rozdielnosť je iba vo farebnom prevedení.
Po 17 rokoch mení Český rozhlas svoju korporátnu identitu. Historicky prvýkrát dochádza k celkovej obmene a zjednoteniu grafickej podoby všetkých značiek Českého rozhlasu a vytvoreniu jednotného vizuálneho štýlu pre Český rozhlas. Nové logá získajú všetky celoplošné, špeciálne aj regionálne stanice Českého rozhlasu, ďalej umelecké telesá, súťaže a ďalšie projekty, ktoré Český rozhlas verejnosti ponúka.
Na vytvorenie novej korporátnej identity vypísal Český rozhlas v polovici minulého roka výberové konanie, z ktorého na prelome roku 2012/2013 vzišiel víťaz - Studio Marvil, a teda aj tento víťazný návrh. Nová identita (bez nákladov na implementáciu) vyšla Český rozhlas na 2,2 milióna českých korún (cca 86 320 €).
Zdroj: Stratégie