Nebankové subjekty na Slovensku opäť naberajú na sile cez masívnu reklamu a tisícky nových klientov. Občania si v čase finančnej núdze často až po podpísaní úverovej zmluvy od nebankovky uvedomia, že pristali na vysoké úroky a neprimerané podmienky, pri ktorých môžu veľmi rýchlo prísť o úverom založený byt či dom. Situácia má podobné znaky, aké spôsobil pád nebankových subjektov pred jedenástimi rokmi. Kým pred rokmi až 300 000 ľudí prišlo o celoživotné úspory na vkladoch, teraz doplácajú zase pri úveroch. Úvery od nebánk prispievajú k tomu, že podľa štatistík exekúcie trápia v priemere každého piateho Slováka. O tom, že nebankové spoločnosti napredujú, svedčí to, že vlani do reklamy investovali až 4,7 milióna eur. Píše denník Pravda.
Nebankovky minulý rok podľa Pravdy investovali do reklamy 4,7 milióna eur. "To je približne trikrát väčšia suma ako v roku 2010," vyhlásila pre denník Jana Tibenská z TNS Slovakia.
Zdroj: TASR, red