Tesco sľubuje drámu, detské, akčné, komediálne a dokumentárne programy.
Spoločnosť Tesco testuje vo Veľkej Británii televíznu a filmovú online službu prostredníctvom svojej platformy Blinkbox, ktorá by bola voľne prístupná pre majiteľov vernostných kariet Tesca Clubcard. Nová služba s názvom Clubcard TV je zatiaľ v beta verzii prístupná len pre personál Tesca. Na webových stránkach projektu sa hovorí o tom, že pôjde o rodinnú zábavu vrátane animovaných detských programov. Tesco však sľubuje tiež drámu, akčné, komediálne a dokumentárne programy.
Tesco tak chce týmto spôsobom odmeňovať svojich lojálnych zákazníkov. Služba by mohla byť držiteľom Clubcard po zaregistrovaní prístupná na jar. Tesco vlastní 80% v internetovej službe Blinkbox od apríla 2011. Na stránke Blinkboxu je možné si kúpiť alebo požičať cez 9000 filmov a firma služby neustále rozširuje.
Zdroj: Stratégie