ClubCardTV
StoryEditor

Tesco testuje zábavnú televíziu pre majiteľov vernostnej Clubcard

12.02.2013, 13:05
Spoločnosť Tesco testuje vo Veľkej Británii televíznu a filmovú online službu, ktorá by bola voľne prístupná pre majiteľov vernostných kariet Clubcard.

Tesco sľubuje drámu, detské, akčné, komediálne a dokumentárne programy.

Spoločnosť Tesco testuje vo Veľkej Británii televíznu a filmovú online službu prostredníctvom svojej platformy Blinkbox, ktorá by bola voľne prístupná pre majiteľov vernostných kariet Tesca Clubcard. Nová služba s názvom Clubcard TV je zatiaľ v beta verzii prístupná len pre personál Tesca. Na webových stránkach projektu sa hovorí o tom, že pôjde o rodinnú zábavu vrátane animovaných detských programov. Tesco však sľubuje tiež drámu, akčné, komediálne a dokumentárne programy.

 

Tesco tak chce týmto spôsobom odmeňovať svojich lojálnych zákazníkov. Služba by mohla byť držiteľom Clubcard po zaregistrovaní prístupná na jar. Tesco vlastní 80% v internetovej službe Blinkbox od apríla 2011. Na stránke Blinkboxu je možné si kúpiť alebo požičať cez 9000 filmov a firma služby neustále rozširuje.

 

Zdroj: Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. máj 2025 12:27