Výsledky sledovanosti za minulý týždeň ovplyvnili technické problémy: v nedeľu večer došlo k výpadku, Markíza nemohla plnohodnotne odvysielať SuperStar a Joj premiéru filmu Avatar. To skreslilo nielen čísla nedeľného prime-timu, ale aj celotýždenné priemery.
Najsledovanejším nespravodajským programom minulého týždňa v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54 sa stal Panelák: epizóda odvysielaná na Veľkonočný piatok zaujala 443 tisíc mladých divákov, share dosiahol 31,8 %.
Markíze najlepšie vyšlo takisto piatkové Búrlivé víno: videlo ho 429 tisíc mladých ľudí pri podieli 36,8 %. Vysielalo sa ešte v podvečernom slote o 18. hodine. Z filmov najviac zaujala piatková snímka Neľútostný pomstiteľ s 380-tisíc mladými divákmi a podielom 28,4 %.
Líderstvo medzi malými stanicami opäť získala Doma, ktorá o desatinu predbehla Plus.
Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (13. týždeň, celodenne)
| Markíza | 26,1 % | - 1,5 |
| Joj | 20,9 % | + 1,1 |
| Doma | 4,2 % | + 0,1 |
| Plus | 4,1 % | - 0,3 |
| Dajto | 2,2 % | - 0,6 |
| Fooor | N/A | N/A |
Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (13. týždeň, celodenne)
| Jednotka | 7,9 % | - 0,9 |
| Dvojka | 2,3 % | + 0,4 |
| TA3 | 1,7 % | + 0,1 |
Čo ovplyvní sledovanosťv nasledujúcom 14. týždni:
- presun markizáckeho seriálu Búrlivé víno do prime-timu (z 18. na 20. hodinu)
- Veľkonočný pondelok
- štart Milujem Slovensko na Jednotke a nasadenie dvakrát v týždni
- Miss Universe Slovenskej republiky 2013 vo štvrtok večer na Jednotke
Zdroj: Ivan Krasko

