Markíza si minulý týždeň polepšila a stala sa lídrom s náskokom piatich percentných bodov v 12-54. Najlepšie jej fungovalo Búrlivé víno: to pondelkové sa stalo najsledovanejším programom týždňa so 418 tisíc mladými divákmi (share 33,5 %). V 12+ ho videlo 782 tisíc.
Markíza priniesla aj najsledovanejšiu akvizíciu: sobotný premiérový film Dospeláci videlo 409 tisíc divákov od 12 do 54 rokov (podiel 34,7 %). Nedeľná SuperStar mala 356 mladých divákov a share 28,6 %, stredajšie Modré z neba 32,7 %.
Televízii Joj najlepšie okrem spravodajstva a počasia funguje Panelák: štvrtkový diel oslovil najviac, až 331 tisíc mladých divákov pri podiele 26,8 %. Nedeľný event Miss Slovensko 2013 zaujal vyše štvrťmilióna mladých (podiel 20,5 %).
Jednotke v jej cieľovej skupine 12+ tradične fungovala Pošta pre teba (21,9 %). Piatkové vydanie šou Milujem Slovensko malo zatiaľ najviac divákov – 363 tisíc v 12+ (podiel 17,1 %).
Líderstvo medzi malými stanicami opäť získala Doma.
Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (15. týždeň, celodenne)
Markíza | 25,9 % | + 1,1 |
Joj | 20,8 % | + 0,1 |
Doma | 4,9 % | + 0,8 |
Plus | 4,6 % | - 0,3 |
Dajto | 2,6 % | + 0,1 |
Fooor | 0,9 % | - 0,1 |
Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (15. týždeň, celodenne)
Jednotka | 8,6 % | 0 |
Dvojka | 1,9 % | - 0,3 |
TA3 | 1,5 % | - 0,2 |
Čo ovplyvní sledovanosťv nasledujúcom 16. týždni:
- štart televízie WAU
- Joj v nedeľu s filmom a už bez Miss Slovensko 2013
- programové zmeny na Doma
Zdroj: Ivan Krasko