Zmeny programu sa týkajú predovšetkým popoludňajšieho programu. Konferencia Forum Media sa uskutoční v Austria Trend Hoteli v Bratislava 13. 11. 2012 o deviatej hodine. Tešíme sa na Vás.
9:00 - 9:40
Nick Docherty, strategic planner, Ben Armistead, strategic planner
Wieden + Kennedy Amsterdam
Lekcia z knihy pravidiel Nike: ako rozprávať príbehy o športe
9:40 - 10:15
Kathi Love, President, CEO
GfK Mediamark Research and Intelligence
Správny príbeh pre efektívne tlačenú reklamu.
Čo robí tlačenú reklamu efektívnu - porovnanie výsledkov dlhotrvajúceho výskumu Starch Advertising Research v US a podobného pilotného výskumu v Česku.
10:15 - 10:35
Prestávka na kávu
10:35 - 11:10
Pavel Macko, CEO - aj Bratislava + Praha 15. novembra (nevystúpi na medzinárodnom dni)
Profimedia
Príbeh fotografie v reklamnom a mediálnom priemysle
Celosvetové porovnanie trendov vyplývajúcich z dopytu po fotografiách za posledné tri roky a predpovedanie budúceho vývoja. Ktoré fotografie si najlepšie uchovávajú hodnotu a ktoré patria medzi najviac devalvované?
11:10 - 11:45
Petra Průšová, Managing Director Czech & Licensees Europe
Millward Brown
Cross Media Efficiency Study
Case study s O2 - alebo ako online video zapojiť do kampane.
11:45 - 12:20
Robert Slezák, Bussiness development manager
MEDIAN SK
Trendy vo vnímaní a v konzumácii médií a reklamy
POPOLUDŇAJŠÍ PROGRAM
1. sekcia - medíalne témy
12:20 (12:30) – 13:30
Obed
13:30 – 14:10
I. Vývoj investícií do nákupu reklamného priestoru v médiách v roku 2013 – Diskusia
Aký vývoj investícií do reklamy v médiách plánujú hlavní zadávatelia na Slovensku? Aký vývoj očakávajú hlavní hráči na trhu a ako sa chystajú na budúci vývoj reagovať zadávatelia?
Moderátori:
Juraj Máťuš, Unimedia
Daniel Živica, MEC
Hostia:
František Borovský - TV JOJ
Eva Babitzová – Rádio Expres
Roman Holienčík - Škoda Auto
Ondrej Geče - Google
Marek Mikle – VÚB
Miloš Lalka – Orange
14:10 – 14:50
II. Alternatívne formáty reklamy v médiách a netradičné formy odmeňovania za reklamu – diskusia
Zadávatelia stále viac vyhľadávajú alternatívne formy reklamy. Aký vývoj v netradičných formách reklamy možno očakávať v budúcom roku na Slovensku? Aké nové formáty pripravujú kľúčoví hráči na našom trhu?
Moderátor:
Braňo Polák, Starmedia Co.
Hostia:
Martin Heržo – TV JOJ
Zuzana Ťapáková – TV Markíza
Denis Roman – Europa2
Milan Mokráň - Ecopress
Dita Navrátilová - euroAWK
Pavel Zajcev – Zoznam.sk
14:50 – 15:20
Coffee break
15:20 – 16:00
III. Trendy vo výberových konaniach na reklamné a mediálne agentúry - diskusia
Ako správne vyberať reklamnú a mediálnu agentúru v roku 2013? Ako možno dosiahnuť dobré podmienky a kam až možno agentúry dotlačiť pri jednaní o cene? Ako správne nastaviť odmeňovanie agentúr?
Moderátor:
René Jež – FLEmedia
Hostia:
Jan Havelka – GroupM
Anton Molnár – Slovnaft
Marek Mrázik – TRIAD Advertising
2. sekcia – reklamné témy
12:20 (12:30) – 13:30
Obed
13:30 – 14:10
I. Budúcnosť reklamných agentúr na slovenskom trhu
Ako má vyzerať reklamná agentúra budúcnosti - pohľadom štyroch ľudí + nadväzuje diskusia zadávateľov a reklamných agentúr
Moderátor:
Juraj Vaculík – MADE BY VACULIK
Hostia:
Katarína Weissová – Prima Banka
Jana Bujnova – Shell
Tomáš Rosputinský - This is Locco
Marek Pajtáš – Lowe GGK
Tamara Pavelková – MEDUSA GROUP
Miriam Benčíková-Kušnírová
14:10 – 15:20
Coffee break
15:20 – 16:00
IV. Public relations v službách sales marketingu
→ Prípadové štúdie, ktoré ukážu, ako môže PR pomôcť obchodu (20 min)
Prezentujú:
Blažena Sedrovičová, NEOPUBLIC PORTER NOVELLI – Zaži kráľovský zážitok Král sýrů
Peter Jančárik, SEESAME – Príbeh Imunoglukan
→ Moderovaná diskusia (20 min.)
Téma: Ako správne nastaviť očakávania od PR? Čo dokáže PR a ako môže pomôcť obchodu? Ako správne merať efektivitu a ako platiť za PR?
Moderátorka:
Silvia Kušnírová, Dynamic Relations
Hostia:
René Parák, 02
Tomáš Kráľ, Siemens
Juraj Puchý, AMI Communications
Zdroj: Stratégie

