Forum Media
StoryEditor

Zmena programu Forum Media

12.11.2012, 15:36
Pozrite si aktuálny program konferencie.

Zmeny programu sa týkajú predovšetkým popoludňajšieho programu. Konferencia Forum Media sa uskutoční v Austria Trend Hoteli v Bratislava 13. 11. 2012 o deviatej hodine. Tešíme sa na Vás. 

 

 

9:00 - 9:40

Nick Docherty, strategic planner, Ben Armistead, strategic planner

Wieden + Kennedy Amsterdam

 

Lekcia z knihy pravidiel Nike: ako rozprávať príbehy o športe

 Už niekoľko rokov Nike dominuje športu vďaka svojmu jedinečnému prístupu na poli reklamy. Neverí však, že by išlo len o jej značku, či dokonca, že by sa ako skutočná značka správala. V čo teda Nike verí a aká poučenie si môžeme my, marketéri a inzerenti, vziať z jej knihy pravidiel?

 

 

9:40 - 10:15

Kathi Love, President, CEO

GfK Mediamark Research and Intelligence

 

Správny príbeh pre efektívne tlačenú reklamu.

Čo robí tlačenú reklamu efektívnu - porovnanie výsledkov dlhotrvajúceho výskumu Starch Advertising Research v US a podobného pilotného výskumu v Česku.

 

 

10:15 - 10:35

Prestávka na kávu

 
 
 

10:35 - 11:10

Pavel Macko, CEO - aj Bratislava + Praha 15. novembra (nevystúpi na medzinárodnom dni)

Profimedia

 

Príbeh fotografie v reklamnom a mediálnom priemysle

Celosvetové porovnanie trendov vyplývajúcich z dopytu po fotografiách za posledné tri roky a predpovedanie budúceho vývoja. Ktoré fotografie si najlepšie uchovávajú hodnotu a ktoré patria medzi najviac devalvované?

 

 

11:10 - 11:45

Petra Průšová, Managing Director Czech & Licensees Europe

Millward Brown

 

Cross Media Efficiency Study

Case study s O2 - alebo ako online video zapojiť do kampane.

 

 

11:45 - 12:20

Robert Slezák, Bussiness development manager

MEDIAN SK

 

Trendy vo vnímaní a v konzumácii médií a reklamy

 

 

POPOLUDŇAJŠÍ PROGRAM

 

1. sekcia - medíalne témy

 

12:20 (12:30) – 13:30

Obed

 

 

13:30 – 14:10

I. Vývoj investícií do nákupu reklamného priestoru v médiách v roku 2013 – Diskusia

Aký vývoj investícií do reklamy v médiách plánujú hlavní zadávatelia na Slovensku? Aký vývoj očakávajú hlavní hráči na trhu a ako sa chystajú na budúci vývoj reagovať zadávatelia? 

 

Moderátori: 

Juraj Máťuš, Unimedia 

Daniel Živica, MEC 

 

Hostia:

František Borovský - TV JOJ

Eva Babitzová – Rádio Expres

Roman Holienčík - Škoda Auto 

Ondrej Geče - Google

Marek Mikle – VÚB

Miloš Lalka – Orange

 

 

14:10 – 14:50

II. Alternatívne formáty reklamy v médiách a netradičné formy odmeňovania za reklamu – diskusia

Zadávatelia stále viac vyhľadávajú alternatívne formy reklamy. Aký vývoj v netradičných formách reklamy možno očakávať v budúcom roku na Slovensku? Aké nové formáty pripravujú kľúčoví hráči na našom trhu?

 

Moderátor:

Braňo Polák, Starmedia Co.

 

Hostia:

Martin Heržo – TV JOJ 

Zuzana Ťapáková – TV Markíza

Denis Roman – Europa2

Milan Mokráň - Ecopress

Dita Navrátilová - euroAWK

Pavel Zajcev – Zoznam.sk

 

 

14:50 – 15:20

Coffee break

 

 

15:20 – 16:00

III. Trendy vo výberových konaniach na reklamné a mediálne agentúry - diskusia

Ako správne vyberať reklamnú a mediálnu agentúru v roku 2013? Ako možno dosiahnuť dobré podmienky a kam až možno agentúry dotlačiť pri jednaní o cene? Ako správne nastaviť odmeňovanie agentúr? 

 

Moderátor:

René Jež – FLEmedia 

 

Hostia:

Jan Havelka – GroupM

Anton Molnár – Slovnaft 

Marek Mrázik – TRIAD Advertising 

 

 

 

2. sekcia – reklamné témy

 

12:20 (12:30) – 13:30

Obed

 

13:30 – 14:10

I. Budúcnosť reklamných agentúr na slovenskom trhu

Ako má vyzerať reklamná agentúra budúcnosti - pohľadom štyroch ľudí + nadväzuje diskusia zadávateľov a reklamných agentúr

 

Moderátor:

Juraj Vaculík – MADE BY VACULIK

 

Hostia:

Katarína Weissová – Prima Banka

Jana Bujnova – Shell

Tomáš Rosputinský - This is Locco

Marek Pajtáš – Lowe GGK

Tamara Pavelková – MEDUSA GROUP

Miriam Benčíková-Kušnírová

 

14:10 – 15:20

Coffee break

 

15:20 – 16:00

IV. Public relations v službách sales marketingu

→ Prípadové štúdie, ktoré ukážu, ako môže PR pomôcť obchodu (20 min)

 

Prezentujú: 

Blažena Sedrovičová, NEOPUBLIC PORTER NOVELLI – Zaži kráľovský zážitok Král sýrů

Peter Jančárik, SEESAME – Príbeh Imunoglukan 

 

→ Moderovaná diskusia (20 min.) 

Téma: Ako správne nastaviť očakávania od PR? Čo dokáže PR a ako môže pomôcť   obchodu? Ako správne merať efektivitu a ako platiť za PR?

 

Moderátorka:

Silvia Kušnírová, Dynamic Relations

 

Hostia: 

René Parák, 02

Tomáš Kráľ, Siemens

Juraj Puchý, AMI Communications

 

Zdroj: Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2025 22:41