Minulý týždeň si v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54 polepšila televízia Markíza aj jej hlavný rival Joj. Markíza bola lídrom s odstupom takmer siedmich percentných bodov.
Markíza odvysielala aj najsledovanejší nespravodajský program týždňa: stredajšie Modré z neba (435 tisíc divákov v 12-54, podiel 38 %). Nadpriemery jej prinášalo i Búrlivé víno, ktoré malo v slote od 18. hodiny minulý týždeň podiely medzi 42,3 až 45,6 %.
Nedeľná SuperStar skončila s podielom 31,5 %. Joj jej konkurovala premiérou animovaného filmu Na vlásku (25,8 %). Darilo sa aj Paneláku: ten tri zo štyroch vydaní zdolal 30-percentné podiely.
Verejnoprávna Jednotka vo svojej primárnej cieľovej skupine 12+ medzitýždenne klesla. Najviac divákov pozeralo sobotnú Poštu pre teba (487 tisíc/podiel 21,9 %) a utorkové Nikto nie je dokonalý (337 tisíc/15,5 %).
Prvenstvo medzi malými stanicami si naďalej s rozdielom desatiny udržala Plus pred Doma. Výraznejší medzitýždenný nárast si pripísal mužský kanál Dajto. Vďačí za to piatkovému kvalifikačnému zápasu MS vo futbale 2014 Slovensko - Litva, ktorý mal v 12-54 podiel 13,3 %. Druhý polčas sa podľa tlačovej správy stal vôbec najsledovanejším programom v histórii stanice s 322 tisícmi divákov v 12+.
Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (12. týždeň, celodenne)
Markíza | 27,6 % | + 0,4 |
Joj | 19,8 % | + 0,9 |
Plus | 4,4 % | + 0,1 |
Doma | 4,3 % | + 0,1 |
Dajto | 2,8 % | + 0,5 |
Fooor | N/A | N/A |
Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (12. týždeň, celodenne)
Jednotka | 8,8 % | - 0,6 |
Dvojka | 1,9 % | + 0,1 |
TA3 | 1,6 % | - 0,8 |
Čo ovplyvní sledovanosťv nasledujúcom 13. týždni:
- nový pondelkový prime-time Joj: návrat šou Bučkovci 2 - Slnko, seno, dedina
- veľkonočné sviatky
- blockbuster Avatar v nedeľu na Joj
Zdroj: Ivan Krasko