Modré z neba
StoryEditor

Markíza aj Joj rástli. Modré z neba najsledovanejšie

26.03.2013, 07:00
Tento týždeň zamieša karty veľkofilm Avatar na Joj, ktorý pôjde v priamej konkurencii SuperStar.

Minulý týždeň si v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54 polepšila televízia Markíza aj jej hlavný rival Joj. Markíza bola lídrom s odstupom takmer siedmich percentných bodov.

Markíza odvysielala aj najsledovanejší nespravodajský program týždňa: stredajšie Modré z neba (435 tisíc divákov v 12-54, podiel 38 %). Nadpriemery jej prinášalo i Búrlivé víno, ktoré malo v slote od 18. hodiny minulý týždeň podiely medzi 42,3 až 45,6 %.

Nedeľná SuperStar skončila s podielom 31,5 %. Joj jej konkurovala premiérou animovaného filmu Na vlásku (25,8 %). Darilo sa aj Paneláku: ten tri zo štyroch vydaní zdolal 30-percentné podiely.

Verejnoprávna Jednotka vo svojej primárnej cieľovej skupine 12+ medzitýždenne klesla. Najviac divákov pozeralo sobotnú Poštu pre teba (487 tisíc/podiel 21,9 %) a utorkové Nikto nie je dokonalý (337 tisíc/15,5 %).

Prvenstvo medzi malými stanicami si naďalej s rozdielom desatiny udržala Plus pred Doma. Výraznejší medzitýždenný nárast si pripísal mužský kanál Dajto. Vďačí za to piatkovému kvalifikačnému zápasu MS vo futbale 2014 Slovensko - Litva, ktorý mal v 12-54 podiel 13,3 %. Druhý polčas sa podľa tlačovej správy stal vôbec najsledovanejším programom v histórii stanice s 322 tisícmi divákov v 12+.

Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (12. týždeň, celodenne)

 Markíza27,6 %+ 0,4
 Joj19,8 %+ 0,9
 Plus4,4 %+ 0,1
 Doma4,3 %+ 0,1
 Dajto2,8 %+ 0,5
FooorN/AN/A

Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (12. týždeň, celodenne)

 Jednotka8,8 %- 0,6
 Dvojka1,9 %+ 0,1
 TA31,6 %- 0,8

Čo ovplyvní sledovanosťv nasledujúcom 13. týždni:

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. júl 2025 08:42