StoryEditor

Slovnaft prepojil PR a marketingovú komunikáciu

14.01.2013, 16:32
V januári 2013 zlúčila spoločnosť svoje aktivity v oblasti externej, internej a marketingovej komunikácie.

V januári 2013 zlúčila spoločnosť svoje aktivity v oblasti externej, internej a marketingovej komunikácie.

K agende public relations, firemných médií, kampaní, darov a sponzoringu pribudla marketingová komunikácia maloobchodu a petrochémie. Prepojenie public relations a marketingu nám umožní rýchlejšie a adresnejšie smerovať firemné kampane, a následne komunikáciu s klientmi a obchodnými partnermi. Od tohto kroku očakávam posilnenie značky Slovnaft v regióne, ako aj pozitívny vplyv na obchodné aktivity a vnímanie spoločnosti,“ povedal Anton Molnár riaditeľ Podnikovej a marketingovej komunikácie Slovnaftu.

 

Slovnaft, člen medzinárodnej Skupiny MOL, je už od októbra minulého roka zodpovedný za koordináciu PR aktivít, kampaní a sponzoringu v Českej republike, Poľsku, Nemecku a Rakúsku. Od januára 2013 riadi aj marketingovú komunikáciu v týchto krajinách.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. jún 2025 02:50