V januári 2013 zlúčila spoločnosť svoje aktivity v oblasti externej, internej a marketingovej komunikácie.
K agende public relations, firemných médií, kampaní, darov a sponzoringu pribudla marketingová komunikácia maloobchodu a petrochémie. „Prepojenie public relations a marketingu nám umožní rýchlejšie a adresnejšie smerovať firemné kampane, a následne komunikáciu s klientmi a obchodnými partnermi. Od tohto kroku očakávam posilnenie značky Slovnaft v regióne, ako aj pozitívny vplyv na obchodné aktivity a vnímanie spoločnosti,“ povedal Anton Molnár riaditeľ Podnikovej a marketingovej komunikácie Slovnaftu.
Slovnaft, člen medzinárodnej Skupiny MOL, je už od októbra minulého roka zodpovedný za koordináciu PR aktivít, kampaní a sponzoringu v Českej republike, Poľsku, Nemecku a Rakúsku. Od januára 2013 riadi aj marketingovú komunikáciu v týchto krajinách.
Zdroj: red