Spoluprácu odštartovali media eventom s tvárou značky CCC, Taťánou Kuchařovou, v rámci ktorého zároveň uviedli na trh novú jarnú kolekciu topánok, kabeliek a doplnkov plnú farieb, trendových vzorov a módnych vychytávok. „Úspech našej značky u slovenských zákazníkov nás príjemne prekvapil. V uplynulom roku sme na Slovensku obuli viac ako 650-tisíc párov nôh a v tomto roku plánujeme otvoriť ďalších 13 predajní. Ďalší rozvoj so sebou prináša aj potrebu posilniť komunikáciu značky a zveriť ju do rúk profesionálnej agentúry,“ povedala Alena Langová, marketingová manažérka CCC pre Slovensko. „Príbeh CCC je príkladom úspešnej expanzie a schopnosti presadiť sa aj v čase, ktorý je na pozitívne čísla skúpy. Sme radi, že môžeme byť súčasťou ďalších ambicióznych plánov tejto obľúbenej značky,“ povedala Silvia Kušnírová, managing partner agentúry Dynamic Relations.
Európska sieť predajní CCC, zameraná na štýlovú a cenovo dostupnú obuv, oslávila rok od príchodu na Slovensko. Značka, ktorá je prostredníctvom 800 predajných miest prítomná v 9 krajinách Európy, má na Slovensku už 19 predajní. V expanzii pokračuje aj v tomto roku, a to vstupom na trhy Rakúska, Slovinska a Chorvátska, ale aj v plánovanom rozširovaní predajnej siete na Slovensku.
Zdroj: red

