StoryEditor

Chcete do vesmíru? S Unileverom máte šancu

11.01.2013, 10:12
Za necelých sto tisíc dolárov.

Vyzerá to, že sa minimálne jedna firma rozhodla tromfnúť minulý zoskok z okraja vesmíru, ktorý propagoval Red Bull. Spoločnosť Unilever totiž predstavila začiatkom tohto roka v Spojených štátoch do vysielania veľmi emotívny spot, v ktorom ponúka celkom dvadsiatim dvom ľuďom kozmický let - ako súčasť propagácie značiek Axe a Lynx.

 

V novej reklame sa objaví osobne Buzz Aldrin, účastník legendárneho prvého pristátia na Mesiaci, ku ktorému došlo pred štyridsiatich štyroch rokmi. Práve on bol po Neilovi Armstrongovi druhým človekom, ktorý otlačil svoju stopu do vesmírneho prachu. Výstup do vesmíru označuje Aldrin v reklame za najväčšiu zmenu svojho života a ponúka aj ďalším možnosť stať sa členmi tohto privilegovaného klubu.

 

Celá reklama je súčasťou globálnej kampane značiek Axe a Lynx (britský ekvivalent Axe), ktorá ponúka výstup do vesmíru celkom 22 ľuďom. Vesmírna výprava má propagovať nový dezodorant Apollo, ktorý sa zaradí do rodiny Axe, a plánom Unileveru je najväčší launch nového produktu všetkých čias. Záujemcovia o cestu do vesmíru sa môžu hlásiť prostredníctvom webových stránok AxeApollo.com. Vybraní záujemcovia  potom absolvujú ročné prípravu. Vlastné kozmický let by sa mal uskutočniť v roku 2014.

http://youtu.be/x7gu8WVQNOQ

Zdroj: Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. máj 2025 02:17