V západnej Európe zostáva rozpočet u Mindshare, v južných krajinách Európy a Rusku u Initiative.
V piatok večer oznámil jeden z najväčších reklamných zadávateľov Unilever výsledok výberového konania na mediálnu agentúru, ktoré prebiehalo na globálnej úrovni. Výberové konanie bolo ukončené po 9 mesiacoch.
V Slovenskej republike klienta rovnako ako vo zvyšku strednej a východnej Európy obhájila mediálna agentúra PHD zo skupiny Omnicom Media Group. Výnimkou sú krajiny Rumunsko, Bulharsko a Srbsko, ktoré získala agentúra Mindshare. Táto agentúra zo skupiny GroupM obhájila rozpočet spoločnosti v západnej Európe. Mindshare drží biznis aj v Severnej Amerike, v ázijsko-pacifickom regióne a Afrike, PHD zase v Číne, Indii, Hong Kongu, Taiwane a na Novom Zélande. V Grécku, Portugalsku, Rusku, Ukrajine, Bielorusku a Latinskej Amerike získala rozpočet klienta agentúra Initiative z Interpublic Group.
V oficiálnej tlačovej správe Unilever vymenoval svoje trhy a ich priradenie k jednotlivým mediálkam.
Zdroj: Stratégie