McDonald's Česká a Slovenská republika rozbiehajú projekt Na rovinu. Inšpiroval sa úspešnou kampaňou o kvalite u McDonald's, ktorú ako prvý na svete uskutočnil McDonald's Kanada.
V Európe je teda McDonald's ČR/SR prvý, ktorý bude nepretržite odpovedať na otázky na webových stránkach narovinu.mcdonalds.cz a narovinu.mcdonalds.sk. Tu sa záujemcovia, prostredníctvom svojho účtu na sociálnych sieťach, môžu spýtať na všetko, čo kedy chceli vedieť o zložení, výrobe a spracovaní jedla a nápojov v McDonald's.
Kampaň Na rovinu! nadväzuje na doterajšie aktivity McDonald's, v rámci ktorých spotrebiteľov informuje o kvalite svojich produktov. Sú to napríklad informácie o pôvode surovín a nutričných hodnotách jednotlivých jedál. „Nie je v tom žiadna veda ani tajomstvo - hranolčeky sú zo zemiakov, hovädzie burgery zo 100 % hovädzieho mäsa a zmrzlina z kravského mlieka. Skutočne nie je čo skrývať, a preto dávame spotrebiteľom možnosť sa čo najjednoduchšou cestou spýtať na všetko, čo ich zaujíma,“ povedala Drahomíra Jiráková, riaditeľka komunikácie McDonald's ČR/SR. „Už dlhý čas poskytujeme údaje o nutričných hodnotách a zložení všetkých našich produktov, ktoré predávame. Stále však existuje mnoho celkom neopodstatnených mýtov, ktoré sa snažíme uviesť na pravú mieru. Záujemcovia sa môžu na stránkach projektu pýtať na čokoľvek, čo ich zaujíma - od zloženia jednotlivých jedál, cez otázky na suroviny až po to, ako sa s nimi pracuje,“ dodáva Vít Grec, manažér riadenia akosti a bezpečnosti potravín spoločnosti McDonald's ČR/SR.
Zdroj: red

