StoryEditor

Medusa Group uvádza vernostnú kartu

29.01.2013, 12:19
Projekt MedusaCard označuje skupina ako najvýznamnejší projekt od otvorenia prvej reštaurácie.

Jedna karta, dvadsaťtri reštaurácií a stovky výhod.“ Tak prezentuje slovenská gastroskupina Medusa Group novú vernostnú kartu MedusaCard, ktorá začne platiť od februára tohto roka. Cieľom nového programu je, podľa slov majiteľa skupiny Petra Štecka, odmeniť verných zákazníkov reštaurácií skupiny, ktorý už roky navštevujú svoj preferovaný podnik. „Viac ako rok sme vyvíjali sofistikovaný systém, ktorý našim verným bude vymýšľať ponuky priamo na telo. Je to síce náročné na zber dát a ich analýzu, ale veríme, že pozornosti a odmeny budú ľudí baviť a motivovať k návratu. MedusaCard je najvýznamnejším projektom skupiny od otvorenia našej prvej reštaurácie.

 

Nový projekt skupiny bude podporený vo februári a marci billboardovou kampaňou, PPC kampaňou na sociálnych sieťach a vo vyhľadávačoch, onilne bannermi, PR, kampaňou v rádiách (február) , printovou kampaňou (marec) a intenzívnou komunikáciou v jednotlivých podnikoch.

 

Držiteľom MedusaCard sa môže stať ktokoľvek, kto chce zbierať body za útratu v jednotlivých prevádzkach. Tieto neskôr môže zužitkovať na bonusové nápoje, jedlá, zľavy a ďalšie výhody poskytované v slovenských podnikoch skupiny. Rozdelené sú do troch úrovní: Základnej, Striebornej a Zlatej. Rozdiel medzi úrovňami je v rýchlosti zbierania bodov. Čím vyššia úroveň, tým viac bodov získava držiteľ za každých minutých 20 centov. „Oveľa výhodnejšie ako míňať body na plošnú zľavu z účtu je využiť ich na špeciálne ponuky. Aktuálne v týchto dňoch to sú napríklad veľká limonáda (1,5l) za 3,30€ a 500 bodov, akákoľvek fľaša kvalitného slovenského vína v hodnote do 35€ iba za 10€ a 1200 bodov alebo predjedlo grátis k hlavnému jedlu len za 700 vernostných bodov. Držitelia MedusaCard, ktorí sú zároveň pravidelnými návštevníkmi siete Presto majú zľavy aj na obedové menu,“ vysvetľuje Peter Štecko.

 

Medusa Group bola založená v roku 2003 otvorením reštaurácie Medusa v historickom centre Bratislavy. Dnes prevádzkuje dvadsaťtri vlastných gastrozariadení (vrátane samostatnej cateringovej divízie), v ktorých pracuje vyše 600 zamestnancov. Medusa Group je najväčšou gastronomickou skupinou pôsobiacou na slovenskom trhu. 

Zdroj: Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. máj 2025 23:21