StoryEditor

Slovenské OOH má nový nákupný dom

08.01.2013, 11:39
Digital Screen Media je teraz najväčšou sieťou digitálnych obrazoviek na Slovensku.

Na slovenský trh out-of-home médií, konkrétne trhu s digitálnymi obrazovkami, vstúpila spoločnosť Digital Screen Network, ktorá otvorila svoju pobočku na Slovensku pod názvom Digital Screen Media.

Na Slovensku počas minulých rokov vyrástlo množstvo digitálnych obrazoviek, ktoré prevádzkovali mnohí dodávatelia a trh bol veľmi roztrieštený. Vstupom Digital Screen Media dôjde k zastrešeniu ponuky väčšiny dodávateľov a pre objednávateľov prinesie tento nákupný dom značne uľahčený nákup reklamného priestoru. Veľkým prínosom vzniku jedného nákupného domu je úspora času a predovšetkým nákladov pre zadávateľov reklamy.

Digital screen media je najväčšou sieťou digitálnych obrazoviek na Slovensku, spája viac ako 555 LED outdoor a LCD indoor obrazoviek vo všetkých krajských mestách Slovenska. V ponuke Digital Screen Media sú predovšetkým plochy, ktoré sú strategicky umiestnené - ide o veľmi frekventované priestory a najatraktívnejšie nákupné centrá.

Na čele slovenskej pobočky Digital Screen Media pôsobí Media Director Eva Palkovičová, ktorá pracuje v oblasti médií od roku 2004 a prestúpila do segmentu out-of-home obrazoviek z pozície Media Sales & Marketing Manager divízie na predaj kinoreklamy spoločnosti Cinema City Slovakia. „Verím, že moje bohaté skúsenosti získané na predchádzajúcej pracovnej pozícii, prispejú k rozvoju nášho nákupného domu zaoberajúceho sa digitálnou reklamou na obrazovkách po celom Slovensku; klientom vytvoríme komplexnú ponuku prispôsobenú ich marketingovým potrebám a prinesieme im efektívnejší zásah koncových zákazníkov,“ uviedla Eva Palkovičová.

Zdroj: TASR

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 07:07