Televízie Joj a Prima na jeseň opäť prinesú spoločný ťažiskový projekt. "Na milión percent na jeseň budeme vysielať Česko Slovensko má talent," uviedol šéf TV Joj František Borovský na svojom Twitteri.
Prima predĺžila zmluvu s vlastníkom licencie Talentu FremantleMedia, informoval minulý týždeň Marketing & Media. Chystala výberové konanie na český talent, no nebránila sa ani federálnej spolupráci. "Rokovania so slovenskou stranou prebehnú," tvrdil vtedy šéf Primy Martin Konrád.
Ďalším federálnym talentom nadviažu Joj a Prima na trojročnú spoluprácu, ktorá obom prinášala nadpriemerné podiely. Finále poslednej tretej série, v ktorej vyhral Jozef Pavlusík, malo na Joj trhový podiel 34,8 % v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54. Rok predtým pri dvojke to bolo 42,2 % a jednotka finišovala v novembri 2010 s podielom 42,6%. Na Prime sledovalo finále poslednej série 1,15 milióna divákov pri podieli 29,2 % v 15+, respektíve 31,0 % v 15-54, uvádza Marketing & Media. Pre obe stanice to znamená výkon nad bežným sezónnym priemerom.
Zdroj: Ivan Krasko

