StoryEditor

Aj inzercia môže byť interaktívna

11.10.2012, 14:09
Magazín PC REVUE prináša čitateľom rozšírenú realitu aj pri plošnej inzercii.

 „Aj klasická inzercia sa mení a smartfón či tablet nájde využitie aj v tejto oblasti. V PC REVUE chceme spájať inzerciu s tým, aby ju čitatelia využili čo najlepšie. Záujemcovia o prezentovaný tovar majú teraz podstatne viac možností na to, aby si ho v pokoji pozreli zo všetkých strán a rozhodli sa správne. Prinášame im tak podobný zážitok, aký by mali pri držaní produktu v ruke,“ uviedol Ondrej Macko, šéfredaktor magazínu PC REVUE.

Čitatelia môžu objavovať produkty v 3D zobrazení, prezerať ich rôzne farebné vyhotovenia či meniť variácie. Stačí iba nasnímať inzerát kamerou na telefóne či tablete a 3D model sa zobrazí priamo na displeji.

Na prezretie si reklamy v režime rozšírenej reality treba použiť kameru zabudovanú v smartfóne či tablete, aby sa načítali príslušné značky z inzerátu. Pri tomto snímaní by malo byť okolo vás dostatočne veľa svetla (stačí bežné denné svetlo alebo svetlo lampy).  Ešte predtým však treba do smartfónu nainštalovať aplikáciu s označením Rozšírená realita. Tá sa nachádza na stránke www.rozsirena-realita.sk alebo www.realita.sk, rovnako aj v obchodoch Google Play či Apple AppStore.

V októbrovom vydaní magazínu nájdu čitatelia reklamu na Samsung Galaxy Note 10.1. Táto inzercia je označená špeciálnym logom signalizujúcim rozšírenú realitu.

               

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 23:41