Spolupráca Paneláka s Billou kombinuje všetko to, čo môže klient v televízii dosiahnuť .
StoryEditor

Panelák vo februári oslavuje

30.01.2013, 16:38
"Výkladná skriňa" reklamných formátov TV JOJ už päť rokov nemá núdzu o divákov, ani o klientov a ich značky.

Denný seriál Panelák, ktorý vo februári (konkrétne 18.2.) oslávi svoju prvú päťročnicu, je aktuálne už druhý rok najsledovanejším slovenským seriálom, ktorý dal príležitosť objaviť sa na obrazovke nielen mnohým slovenským hercom, ale tiež značkám.

 

Výkladná skriňa product placementu

Pre reklamných klientov je Panelák jeden z najatraktívnejších produktov – je akoby výkladnou skriňou product placementu a iných formátov reklamy televízie JOJ. Product placement v Paneláku zaujíma hlavne rýchloobrátkových klientov, automotive segment či elektornické značky. Podľa slov obchodného riaditeľa JOJ Group Martina Herža má o sponzoring seriálu aktívny záujem väčšina klientov Paneláka a injektáž v ňom je potom ako doplnok sponzoringu vo forme exkluzivity pre klienta...

 

Komplexný reklamný balík pre Billu

Televízia JOJ aktuálne v rámci seriálu rozbehla veľkú spoluprácu so značkou Billa, ktorá má ako hlavný sponzor v novej sérii Paneláka nielen product placement a injektáž, ale je tiež zapojená do deja – postavy sa objavujú v instore (samoobsluha je zakomponovaná do scenárov), spomínajú ju v dialógoch. „Spolupráca s týmto klientom kombinuje všetko to, čo môže klient dosiahnuť v televízii. Je to spolupráca na celý rok, ide o komplexný balík a zároveň je deal flexibilný, aby sme mohli s klientom priebežne korigovať nastavenia zobrazovania značky podľa diváckeho feedbacku,“ vysvetľuje Martin Heržo.

 

Viac informácií, čísel a zaujímavostí o vývoji, výrobe a potenciáli seriálu Panelák sa dočítate v januárovom čísle Stratégií, ktoré vychádza už tento týždeň.

Zdroj: Miroslava Klempová

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. apríl 2024 14:09