Kreatívny koncept nového vizuálu vznikol v internom tíme. Pozrite si jingle pre Jednotku a Dvojku.
RTVS po Veľkej noci spustila nový vizuál na sezónu jar – leto 2013.
„Je dôležité ponúknuť divákom atraktívny obal, do ktorého „balíme“ náš program. Nový jarný vizuál je jedným z krokov ku komplexným zmenám, ktoré pripravujeme,“ povedal generálny riaditeľ RTVS Václav Mika.
„Našim divákom by sme radi priniesli pocit tepla a jari aspoň prostredníctvom televíznej obrazovky a vysielania RTVS. Cez zaujímavé výtvarné stvárnenie a princíp POP-UP (3D leporelo) chceme spoločne pracovať na vytvorení diváckeho návyku a emócií,“ povedala riaditeľka sekcie marketingu a komunikácie Daša Matušíková.
Vysielanie Jednotky majú v priebehu jari ozvláštniť jingle s pohľadmi na prežívanie rôznych životných situácií v rodine či medzi priateľmi (v rámci tematiky Slovenska), na Dvojke budú jingle zamerané na jednotlivca a jeho individuálne záujmy.
Kreatívny koncept nového vizuálu vznikol v internom tíme. Na jeho realizácii RTVS spolupracuje s externým dodávateľom Vertex Creation.
Nový ident RTVS nájdete aj tu.
http://youtu.be/FKcXrMDtnzA
http://youtu.be/KmA4dJIFqRE
Zdroj: mia

