Tento týždeň ako aj týždne pred ním žijem najmä finalizáciou kampaňových plánov a prípravou CSR stratégie. Toto je obdobie, keď tvoríme, plánujeme, nastavujeme, schvaľujeme. Okrem riadenia kampaní pre retailový a korporátny segment má pre mňa veľkú váhu práve premyslená stratégia v oblasti filantropie. Naši klienti sú ctižiadostiví, baví ich vzdelávať sa, sú si vedomí toho, čo vedia a čo dokázali. Naša dlhodobá orientácia na podporu umenia a vzdelávania bude pokračovať. V týchto dňoch vymýšľame nové grantové programy pre študentov, univerzity, už čoskoro otvoríme nový grant na podporu tvorby v oblasti dizajnu pod názvom Viac dizajnu.
A ešte bol minulý týždeň Valentin:-) Napriek tomu, ako sa mnoho ľudí snaží verejne dištancovať od Valentína ako „komerčného“, „preceňovaného“, „organizovaného dňa povinných vyznaní“ a podobne, zdá sa, že veľa ľudí ho má vlastne v obľube. Valentínsku radosť potvrdzujú aj štatistiky, ktoré máme ako banka k dispozícii. Tak prozaická vec ako platenie platobnou kartou nám dáva matematicky presnú informáciu o tom, ako ľudia najradšej prekvapujú svojich milovaných. Na základe čísiel z minulého roka sa ukázalo, že kvety kupujeme päťnásobne viac, ďalšie v poradí sú zlatníctva, kde minieme na Valentína dvakrát toľko ako inokedy, viditeľné nárasty badať aj v reštauráciách a parfumériách. Status na našom profile, kde ponúkame našu Darčekovú kartu ako tip na Valentína zaujal nadpriemerne oproti iným statusom: 324 likov, 25 komentárov, 28 zdieľaní, takže tému sme zachytili úspešne:-)
Milada Halová, Vedúca oddelenia komunikácie a stratégie značky Tatra banka

