Ak ste prešli na elektronickú faktúru, prispeli ste k zelenšiemu mestu.
Spoločnosť Orange Slovensko prišla s aktivitou s názvom Zeleň pre mesto, ktorá do našich miest prináša skutočnú zeleň. Každý zákazník, ktorý počas kampane prešiel na pohodlnejšiu a modernejšiu elektronickú faktúru alebo odovzdal v jednej z predajní Orangeu svoj starý mobilný telefón, zbieral zároveň body pre svoje mesto. Mestá s najvyšším bodovým ziskom odmenil potom Orange finančným príspevkom 3 300 EUR, určeným práve na výsadbu zelene.
Tento zelený projekt bol prvýkrát predstavený v roku 2010 a po ročnej odmlke sa dočkal svojho pokračovania. Súčasťou kampane boli aj machové nápisy, ktoré zo dňa na deň vyrástli práve na frekventovaných miestach najväčších slovenských miest.
O tom, ako kampaň prebiehala a dopadla, napovie viac krátke video. Za všetkým stojí agentúra Wiktor Leo Burnett. Nápad skončil v Hodnotení Stratégií za minulý mesiac na druhom mieste v kategórii New Media.
http://youtu.be/g003120rGaI