Počas 3 týždňov vyhrávalo každý pracovný deň 5 poslucháčov „Deň života zadarmo“, v preklade hotovosť 100 Eur od Rádia Expres. Jedinou úlohou súťažiacich bolo zaregistrovať sa prostredníctvom formulára na webe rádia. Rádio komunikovalo súťaž prostredníctvom živých moderátorských vstupov vo svojom vysielaní, podstránkou na svojom webe a informáciami na Facebook stránke. Súťaž bola tiež podporená printovou kampaňou v denníkoch a týždenníkoch, billboardovou a bannerovou kampaňou.
Po jej skončení sa stanica chváli zaujímavými číslami:
- do súťaže sa celkovo zaregistrovalo 120 950 poslucháčov
- od spustenia súťaže vzrástol počet fanúšikov na Facebooku Rádia Expres o viac ako 5 000
- aktuálne má Rádio Expres na Facebooku viac ako 216 000 fanúšikov
- počas trvania súťaže vzrástol priemerný počet návštev na webe Rádia Expres o 27,67 % - teda približne o 150 000
- v parametri unikátnych užívateľov bol zaznamenaný nárast až o 53,21 % (porovnávali sa obdobia od 18.2. – 13.3. a od 18.3. – 13.4.)
- na portáli Azet.sk dosiahla kampaň súťaže CTR 3,25 % a na Topky.sk CTR 4,36 %.
Rádio Expres je od roku 2005 najpočúvanejšie rádio na Slovensku, ktoré pokrýva svojím signálom 88 % Slovenska a má 887 000 denných a viac ako 1,5 milióna týždenných poslucháčov.
Zdroj: mia

