Finišujeme s prípravami viacerých aktivít: kľúčovými v týchto dňoch je 140. výročie Mattoni a začiatok hlavnej sezóny, ktorá odštartovala Veľkou nocou. Okrem našich nosných značiek Magnesia a Mattoni, v tejto sezóne pridáme celý sortiment Schweppes a veľa si sľubujeme od posilnenej distribúcie sirupov Yo. Jednoducho, „nealkoholici“ teraz naozaj neoddychujú.
Celý týždeň som sa cítil ako jazdec „rely“ Bratislava – Praha – Banská Bystrica. V plnom prúde je príprava kampaní, na ktorých pracujeme s našimi kolegami v Čechách a zároveň musíme na naše zámery patrične pripraviť tím a realizáciu na Slovensku. Na našom biznise je sympatické, že v ňom funguje maximálna lokálnosť. Produkt aj jeho komunikácia musia zodpovedať miestnym preferenciám zákazníka. Aj preto sa dosť nacestujem.
Celkom dlho sa so mnou vlečie choroba, a preto sa už neviem dočkať, že ma snáď jarné slnko konečne postaví na nohy. Na jar sa teším, aj kvôli zdraviu, aj kvôli tomu, že sa konečne od plánovania dostaneme k realizácii.