StoryEditor

Fun rádio má FB cover od Zaraguzy

07.02.2013, 18:10
Agentúra predala licenciu na svoj „real-time facebook cover“ ako prvému práve Fun rádiu.

Agentúra predala stanici licenciu na svoj „real-time facebook cover.“

Týždeň pred Valentínom spúšťa Fun rádio ako prvé na Slovensku REAL-TIME FACEBOOK COVER vo svojich facebookovských skupinách „Adela a Sajfa„ a „Junior a Marcel“.

Poslucháči budú odteraz vidieť moderátorov naživo v coveri na Facebooku prostredníctvom Live kamery umiestnenej v štúdiu, denne v časoch od 7:00 do 10:00 a od 15:00 do 18:00 hodiny. Live obrazové sekvencie si môžu aktualizovať v 15 sekundových intervaloch pomocou tlačidla F5.

 

Nápad a technické riešenie Live kamery dodala agentúra Zaraguza Digital, ktorá sa vďaka tomuto riešeniu teší celosvetovým úspechom.

„Sme radi, že prvým klientom pre náš real-time cover je práve Fun rádio, s ktorým spolupracujeme už od vzniku Zaraguzy. Cieľovka Fun rádia tento nápad určite ocení a moderátori rannej a popoludňajšej šou využijú kreatívne možnosti tohto komunikačného kanálu naplno,“ povedal pre Stratégie Managing Director agentúry Zaraguza Digital Ľubomír Matejovič.

 

Valentínsky pilot

Pri príležitosti sviatku zaľúbených sa Fun rádio rozhodlo tento interaktívny nástroj využiť a na tabuli umiestnenej v štúdiu budú Adela a Sajfa resp. Junior a Marcel meniť v pravidelných intervaloch zamilované odkazy, ktoré poslucháči počas týždňa zašlú. Z každého vyznania sa urobí screenshot a všetky odkazy budú umiestnené a archivované vo facebookovskom albume, kde si budú môcť adresáti svoj odkaz nájsť a ďalej ho zdieľať.

 

„Ukáž svoju lásku na Valentína je len pilotný projekt, po ňom samozrejme Live kamera pokračuje. Máme vymyslených veľa aktivít, ktoré prepoja vysielanie s možnosťou sledovať dianie v štúdiu. Ponúkneme tak niečo, čo rádio nedokáže – spojiť zvuk a obraz,“ hovorí marketingová riaditeľka Fun rádia Zuzana Gašparovičová.

 

Stanica chce nový nástroj využiť aj obchodne a nalákať naň zadávateľov. Dá sa totiž prepojiť s rôznymi súťažami, kde bude na coveri viditeľná značka či produkt.

„Vďaka tejto technickej novinke budú môcť poslucháči vidieť aj hostí v štúdiu, budú môcť súťažiť prostredníctvom tabule v štúdiu, ktorú Live kamera zaberá. Veríme, že táto nová možnosť bude atraktívna nielen pre poslucháčov, ale aj pre zadávateľov,“ avizuje Zuzana Gašparovičová.

 

Zdroj: mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 10:37