StoryEditor

Medzi lídrami vlani nič nové

05.02.2013, 13:36
V číslach MML boli lídrami trhu v druhej polovici roka 2012 denník Nový čas, Rádio Expres a TV Markíza.

Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, ktorý sa konal od júna do decembra 2012 na vzorke 4158 respondentov.

 

Podľa týchto údajov v sledovanom období dennú tlač si každý deň vyhľadalo 36 % Slovákov. Takmer každý piaty z nich (19 %) siahol každý deň po vydaní Nového času. S odstupom nasledovali denníky SME a Plus jeden deň, ktorých posledné vydanie si pravidelne vyhľadalo asi 7 % respondentov. Štvrtý skončil v tomto rebríčku denník Pravda so 6 % čitateľov.

 

V rebríčku počúvanosti rozhlasových staníc si aj v druhom polroku 2012 obhájilo prvenstvo súkromné Rádio Expres s 20 % denných poslucháčov pred verejnoprávnym Rádiom Slovensko, ktoré si zvykne naladiť 17 % Slovákov. Nasledovalo Fun rádio s 12 %, Jemné melódie a rádio Europa 2 - obe približne s 8 % poslucháčov.

 

Televíziu si denne zaplo v sledovanom období zhruba 9 z 10 opýtaných (89 %). Väčšina z nich prepla na TV Markízu, ktorú denne sledovalo asi 58 % opýtaných. Celkom 39 % ľudí si preplo aj na TV Joj. Verejnoprávnu Jednotku si denne zvykne vyhľadať asi 17 % ľudí a TV Doma 8 %. Prvú päťku uzatvárala spravodajská TA3, ktorú si aspoň raz denne naladilo 6 % respondentov.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 11:06