Superbrands získali HC Slovan, spoločnosť Ticketportal SK, Podravka a o.z. Červený nos.
Zuzana Ambro, riaditeľka občianskeho združenia Červený nos
„Ocenenie Superbrands získavajú len spoločnosti, ktoré môžu slúžiť ako príklad pre ostatné, so snahou rozvíjať a zlepšovať sa, preto si ho veľmi vážime. Je to ocenenie práce celého nášho tímu, ktorý sa každý deň snaží prinášať radosť a smiech na tváre tých, ktorí to potrebujú najviac. Tešíme sa, že sa môžeme popýšiť tým, že v súčasnosti sú profesionálni zdravotní klauni považovaní za účinnú súčasť liečebného procesu na detských oddeleniach nemocníc vo svete. Pôsobíme už v 39 nemocniciach a dvoch liečebných zariadeniach po celom Slovensku a naši zdravotní klauni sú nezameniteľnou súčasťou krajšieho dňa chorých detí aj seniorov.“
Maroš Krajči, generálny manažér HC SLOVAN Bratislava:
„Titul Superbrands môžu získať iba značky, ktoré majú v danej oblasti vynikajúcu povesť a ľudia s nimi spájajú hodnoty, ktoré im dávajú pozitívne emócie alebo iné hmatateľné výhody. Preto je pre HC SLOVAN toto ocenenie významné."
Miroslav Rybár, generálny riaditeľ spoločnosti Podravka International
„Opakované získanie ocenenia Superbrands 2013 (prvýkrát v roku 2006) je len potvrdením kvality značky Podravka ako i výsledkom viac ako 20 ročného každodenného úsilia jej budovania a starostlivosti o zákazníka. Ocenenie Superbrands Award vnímame hlavne ako obrovský záväzok do budúcnosti, v ktorej sa budeme snažiť o to, aby naša značka bola i naďalej v mysliach ľudí synonymom kvality, spoľahlivosti a tradície."
Vyjadrenie spoločnosti Ticketportal SK
„Ocenenie Superbrands vnímame ako obrovskú motiváciu do ďalších rokov, ale najmä záväzok voči našim zákazníkom do budúcnosti. Budeme sa aj naďalej snažiť, aby Ticketportal bol vo svojej kategórii i v mysliach ľudí značkou spoľahlivou, kvalitnou a poprednou.“
O titul Superbrands na rok 2013 sa uchádzalo vyše 800 slovenských značiek zo shortlistu, ktorý na jeseň minulého roku pripravila agentúra GfK. Pečate Superbrands boli udeľované v 80 kategóriách na základe bodov udelených členmi tzv. Brand Councilu zloženého z 15 expertov v oblasti marketingu, brandingu, reklamy, prieskumu trhu. Popri názoroch expertov je ďalším kritériom pri hodnotení značiek ich známosť, budovanie brandu, akceptácia, inovácia a prestíž.
Oficiálne bude pečať Superbrands 2013 odovzdaná na galavečere v septembri tohto roku.
Zdroj: red

