StoryEditor

Dni Marianne: nákupy s mobilnou navigáciou

28.08.2013, 13:00
Novinkou 13. ročníka nákupnej akcie je mobilná mapová aplikácia pre smartfóny.

Vydavateľstvo Burda Praha a BURDA Media 2000 pripravilo 13. ročník trojdennej nákupnej akcie Dni Marianne, ktorá tento rok začne v Česku i na Slovensku v piatok 13. septembra a potrvá do nedele 15. septembra 2013. V Česku na čitateľky čakajú zľavy vo výške do 70 % v 3800 obchodoch, na Slovensku sa akcie zúčastňuje viac ako 400 obchodov so zľavami do 50 %.

 

Novinkou tohto ročníka je mobilná mapová aplikácia pre smartfóny s operačným systémom iOS a Android. „Aplikácia umožní jednoduchšiu orientáciu po všetkých obchodoch v Česku aj na Slovensku, zapojených do akcie Dni Marianne . Zistí vašu aktuálnu polohu, zobrazí ju na mape a ukáže vám, ktoré partnerské obchody máte najbližšie. Ponúkne vám aj detaily o otváracej dobe, výške zliav a ďalšie,“ vysvetľuje Martin Marek, riaditeľ Burda Digital, ktorého tím zodpovedá za aplikáciu.

 

Hlavným partnerom slovenskej časti akcie je MasterCard, pre Česko je to Komerční banka a jej Lady karta. Dni Marianne sú podporené intenzívnou kampaňou, ktorá zahŕňa tlač, outdoor, internet, rádio aj miesta predaja, vrátane mnohých nákupných centier. Zľavové kupóny sú súčasťou septembrových čísiel časopisov Marianne a Marianne Bydlení.

 

Zdroj: mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. júl 2025 06:36