Peter Jurčovič v relácii Najlepšie Počasie
StoryEditor

Markíza a Joj zosilneli. Mladých najviac chytilo Najlepšie Počasie

27.05.2013, 17:55
Bez MS v hokeji klesla Jednotka aj Dvojka a všetky ostatné televízie si medzitýždenne polepšili.

Minulý týždeň sa vyvíjal podľa predpokladov: verejnoprávne televízie klesali, ostatné rástli. Dôvodom bolo, že už sa nehral hokej. Markíza a Joj sa priblížili k svojim sezónnym priemerom.

Najsledovanejším nespravodajským programom bolo Búrlivé víno, najviac sa darilo utorkovej a štvrtkovej epizóde. Seriál priniesol Markíze dobré trhové podiely, v najsilnejšie dni prekračoval 33 % v 12-54. SuperStar mala poslednýkrát pred grandfinále 27,8 %, Modré z neba 34,5 % v 12-54.

Televízii Joj naďalej funguje Najlepšie Počasie; nedeľné vydanie oslovilo viac mladých divákov 12-54 ako ktorýkoľvek iný program na Slovensku minulý týždeň.

Jojkin druhý kanál Plus sa opäť stal lídrom medzi malými stanicami, keď mu medzitýždenne u mladých narástol share skoro o štvrtinu. Rekord si pripísal konkurenčný kanál Dajto: podiel 3,3 % je jeho doteraz najlepším výsledkom.

Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (21. týždeň, celodenne)

Markíza25,0 %+ 2,5
Joj20,2 %+ 2,4
Plus5,1 %+ 1,0
 Doma4,6 %+ 0,2
Dajto3,3 %+ 0,7
Fooor1,2 %0
WauN/AN/A

Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (21. týždeň, celodenne)

Jednotka8,5 %- 4,0
Dvojka2,4 %- 3,7
TA31,7 %+ 0,3

Čo ovplyvní sledovanosť v aktuálnom týždni

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. december 2025 16:54