Minulý týždeň sa vyvíjal podľa predpokladov: verejnoprávne televízie klesali, ostatné rástli. Dôvodom bolo, že už sa nehral hokej. Markíza a Joj sa priblížili k svojim sezónnym priemerom.
Najsledovanejším nespravodajským programom bolo Búrlivé víno, najviac sa darilo utorkovej a štvrtkovej epizóde. Seriál priniesol Markíze dobré trhové podiely, v najsilnejšie dni prekračoval 33 % v 12-54. SuperStar mala poslednýkrát pred grandfinále 27,8 %, Modré z neba 34,5 % v 12-54.
Televízii Joj naďalej funguje Najlepšie Počasie; nedeľné vydanie oslovilo viac mladých divákov 12-54 ako ktorýkoľvek iný program na Slovensku minulý týždeň.
Jojkin druhý kanál Plus sa opäť stal lídrom medzi malými stanicami, keď mu medzitýždenne u mladých narástol share skoro o štvrtinu. Rekord si pripísal konkurenčný kanál Dajto: podiel 3,3 % je jeho doteraz najlepším výsledkom.
Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (21. týždeň, celodenne)
| Markíza | 25,0 % | + 2,5 |
| Joj | 20,2 % | + 2,4 |
| Plus | 5,1 % | + 1,0 |
| Doma | 4,6 % | + 0,2 |
| Dajto | 3,3 % | + 0,7 |
| Fooor | 1,2 % | 0 |
| Wau | N/A | N/A |
Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (21. týždeň, celodenne)
| Jednotka | 8,5 % | - 4,0 |
| Dvojka | 2,4 % | - 3,7 |
| TA3 | 1,7 % | + 0,3 |
Čo ovplyvní sledovanosť v aktuálnom týždni
- programová zmena: Joj v utorok a štvrtok bez Zlodejov detí
- Kuriér 2 v sobotu a Kuriér 3 v nedeľu na Joj
- vyvrcholenie SuperStar: Grand finále v nedeľu na Markíze
Zdroj: Ivan Krasko

