Riaditeľ vydavateľstva Bauer Media SK Jozef Bajo si nemyslí, že vzniku nových titulov na slovenskom printovom trhu odzvnolilo. "Napriek obsadenému a relatívne malému trhu určite existuje priestor na nové tituly. Je však zrejmé, že uvedenie na trh je spojené s väčšími nákladmi a väčším rizikom ako v predchádzajúcich rokoch," povedal pre Stratégie.
Najpredávanejším z portfólia slovenského Baueru je týždenník Eurotelevízia a dvojtýždenník TV max. Bajo okrem toho skúša rôzne špeciály, najnovšie populárno vedeckotechnický Svet poznania. Vôbec nie je aktívny v online segmente, okrem korporátneho webu nemá žiaden. "Momentálne skúmame vhodné možnosti a ak na trhu existujú zaujímavé projekty, sme pripravení na diskusiu o nich a na akvizície."
Aké zmeny nastali v slovenských médiách a ako ich hodnotí brandža, sa dočítate v prílohe Mediálne agentúry a médiá 2013. Je súčasťou júnových Stratégií, ktoré sú stále v predaji.
Zdroj: Ivan Krasko