Jozef Bajo
StoryEditor

Šéf Bauer Media SK: Nové časopisy áno, ale s väčším rizikom

23.07.2013, 12:40
Riaditeľ vydavateľstva Bauer Media SK Jozef Bajo si nemyslí, že vzniku nových titulov na slovenskom printovom trhu odzvnolilo.

Riaditeľ vydavateľstva Bauer Media SK Jozef Bajo si nemyslí, že vzniku nových titulov na slovenskom printovom trhu odzvnolilo. "Napriek obsadenému a relatívne malému trhu určite existuje priestor na nové tituly. Je však zrejmé, že uvedenie na trh je spojené s väčšími nákladmi a väčším rizikom ako v predchádzajúcich rokoch," povedal pre Stratégie.

Najpredávanejším z portfólia slovenského Baueru je týždenník Eurotelevízia a dvojtýždenník TV max. Bajo okrem toho skúša rôzne špeciály, najnovšie populárno vedeckotechnický Svet poznania. Vôbec nie je aktívny v online segmente, okrem korporátneho webu nemá žiaden. "Momentálne skúmame vhodné možnosti a ak na trhu existujú zaujímavé projekty, sme pripravení na diskusiu o nich a na akvizície."

Aké zmeny nastali v slovenských médiách a ako ich hodnotí brandža, sa dočítate v prílohe Mediálne agentúry a médiá 2013. Je súčasťou júnových Stratégií, ktoré sú stále v predaji.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. júl 2025 20:26