StoryEditor

Reklama ukáže more. A realita smetisko

27.06.2013, 13:45
Letné reklamné triky sú späť. Pozor na najosviežujúcejší letný nápoj a najkrajší výhľad na more.

S letom prichádzajú typické letné produkty a s nimi aj klasický letný marketing. Dať si v lete Kofolu, Coca-Colu, Pepsi alebo niečo úplne iné? Viacerí výrobcovia nápojov sľubujú osvieženie. „Tie reklamy operujú s pojmami, ktoré sú ťažko overiteľné. V žiadnom laboratóriu sa nedá overiť, čo je osviežujúce viac a čo menej, pretože ide o subjektívny pocit,“ myslí si predseda Asociácie spotrebiteľov Slovenska Miloš Lauko. Takže ak vám reklama sľubuje osvieženie, ale nedostaví sa, máte jednoducho smolu. Viac na webe HNstyle.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 06:53