Toni&Guy je tradičná britská značka v oblasti luxusnej módy a vlasového stylingu a spoločnosť Unilever ju aktuálne prináša do maloogchodu.
Pozíciou superprémiová značka pôsobí na trhu už od roku 1963. V roku 2009 kúpila spoločnosť Unilever licenciu na vlasové prípravky tejto značky a dnes ich uvádza aj do sietí maloobchodných predajní a parfumérií. "Uvedením predaja značky Toni&Guy do siete maloobchodných predajní sme chceli zvýšiť dostupnosť produktov pre širokú skupinu spotrebiteľov. Odteraz sa k novinkám zo svetového hair stylingu dostane aj zákazník, ktorý nemá v blízkosti svojho bydliska salón tejto značky. V druhej polovici roku 2013 plánujeme zavedenie značky aj do sietí parfumérií," uvádza Kateřina Škroudova, Brand building manager Hair CZ/SK, Unilever Central Europe. Dôvodom pre toto rozhodnutie sú aj trendy na vlasovom trhu. Prémiový segment rastie rýchlejšie ako samotný vlasový trh a tento vývoj by mal stále pokračovať. Prémiové salónne značky sú podľa zástupcov Unileveru kľúčovým trendom.
V nadväznosti na hlavné motto značky „HairMeetWardrobe" vyzýva svetový trendsetter v hair stylingu Toni&Guy svojich priaznivcov, aby svoje vlasy považovali za súčasť svojho image a inšpirovali sa štyrmi módnymi stylingovými kolekciami: Casual, Classic, Glamour a Creative. Všetky produkty z najnovších stylingových kolekcií, ako aj produkty pre starostlivosť o vlasy v súčasnosti uvádza Unilever exkluzívne do siete predajní DM Drogerie Markt na slovenskom i českom trhu. Na jeseň plánuje rozšíriť distribúciu do sietí parfumérií a aj na onlineshopy.
Komunikačná podpora je orientovaná na spotrebiteľsky na fashion eventoch.
Zdroj: rm