Orange uvádza medzinárodný koncept paušálov. „Celý trh zákazníkov, ktorí sa zaujímajú o paušálne programy sme rozdelili do štyroch hlavných kategórií, pričom dva paušály sú primárne orientované na to, že zákazníci požadujú najmä minúty - segment Sova a Kengura a ďalšie dva paušály sú orientované na tých zákazníkov, pre ktorých sú dôležité dáta – Delfín a Panter,“ uviedol na dnešnej tlačovej konferencii Martin Hromkovič, Marketing Strategy Expert spoločnosti Orange Slovensko. Dôležitým prvkom ponuky je, podľa jeho slov, okrem segmentácie zákazníkov podľa telekomunikačných potrieb aj lifestylová segmentácia. Sova je pre ľudí, ktorí majú jednoduché telekomunikačné potreby; Delfín cieli hlavne na mladých ľudí, pre ktorých je zábava, spoločenský život a zdieľanie na internete to najdôležitejšie; Kengura je typický rodinný segment a Panter je prioritne určený zákazníkom, ktorý vyžadujú najlepší obsah, najlepší prístup.
„Ide o celoskupinovo úspešný koncept, ktorý skupina uplatňuje vo všetkých krajinách Európy a Slovensko je v poradí ôsmou krajinou. Veríme, že prichádzame v správnom čase po tom, čo program Wow vybudoval dostatočné povedomie a znalosť toho, že Orange je poskytovateľom nekonečných paušálov. Úlohou tohto druhého kroku je začať komunikovať cielene voči jednotlivým skupinám,“ uviedol Martin Hromkovič. Nová ponuka platná od 30. mája 2013 (v každom segmente sú v ponuke 2 paušály) bude komunikovaná prostredníctvom všetkých komunikačných kanálov, neskôr sa sústredí na tie, ktoré cielia na zákazníkov podľa jednotlivých typov nových paušálov.
Bližšie o novej ponuke nájdete v tlačovej správe Orange Slovensko.
Zdroj: rm

