Kantar Media, svetový líder v oblasti merania sledovanosti, oznámil strategické spojenectvo so sociálnou sieťou Twitter na vytvorenie nového balíka nástrojov na podporu plánovania a analýz pre televízny priemysel vo Veľkej Británii.
Prvý z nových produktov bude komerčne dostupný pre britské televízne spoločnosti, mediálne agentúry a zvyšok mediálnej sféry v roku 2014. Tieto nástroje budú prinášať sociálne televízne dáta z Twitteru spolu s odborným výskumom sledovanosti spoločnosti Kantar Media (v spolupráci so SecondSync), čo by malo umožniť televíznym spoločnostiam vyhodnotiť programy a seriály, efektívnejšie plánovať promovanie programov a pomáhať nákupcom a predajcom reklamného priestoru komplexnejšie integrovať sociálne dáta do televízie ako súčasti mediálneho mixu.
Andy Brown, šéf agentúry Kantar Media hovorí: "Rozruch okolo sociálnych médií v televíznom odvetví stále rastie a naberá na význame. V posledných rokoch televízne spoločnosti, a podobne aj zadávatelia, zažívajú dynamický rast a zvyšujúci sa rozruch týkajúci sa televízneho programovania a reklamy. V oblastii sociálnych medií je Twitter jediná platforma, ktorá je verejná, v reálnom čase a konverzačná. Tieto vlastnosti spravili z Twitteru jedinečný súbor dát na účely škálového merania konverzácie o TV na sociálnej sieti a prináša nové nástroje pre televízne spoločnosti, agentúry a značky, aby pochopili a posilnili sociálnu angažovanosť v oblasti ich programovania. Služby elektronického merania TV zostávajú predovšetkým uznávanou menou pre meranie sledovania televízie po celom svete. Nástroje, ktoré sú dnes vo vývoji, budú slúžiť na doplnenie existujúcej meny na trhu."
"Televízia a Twitter sú silno komplementárne formy médií," povedal COO sociálnej siete Twitter Ali Rowghani a dodal: "Naši užívatelia radi používajú Twitter počas sledovania televízie na to, aby mohli komunikovať a zapojiť sa do živej spoločenskej konverzácie o TV. Týmto spôsobom sa Twitter stal živým spoločníkom pri sledovaní televízie pre milióny ľudí vo Veľkej Británii a po celom svete. Nás teší, že Kantar Media bude prinášať svoje bohaté skúsenosti v oblasti merania sledovanosti a využije ich na vývoj nástrojov a štandardov v tejto sfére."
Zdroj: TNS Slovakia

