Na českom printovom trhu pribudol nový B2B titul. Empresa Media začína oddnes vydávať týždenník o marketingu, médiách a obchode MarketingSalesMedia. Šéfredaktorom je Daniel Köppl. Ten zároveň šéfuje slovenským Stratégiám a vo funkcii ostáva aj naďalej.
V oficiálnej prezentácii sa MarketingSalesMedia označuje za "prvý titul v Českej republike určený pre zadávateľov reklamy". Cieľovou skupinou majú byť ľudia pracujúci vo vrcholových pozíciách s rozhodovacími právomocami. K čitateľom sa MarketingSalesMedia dostane formou riadenej distribúcie pokrývajúcej 4 600 kľúčových odberateľov v Česku. Zároveň bude k dispozícii na 200 maloobchodných miestach. Jeden výtlačok stojí 65 Kč. Na Slovensku sa nepredáva.
"Cieľom nášho časopisu nie je písať o veciach, ktoré sú krásne, ale predovšetkým o tých, ktoré sú funkčné a pomáhajú predávať. Vznik MarketingSalesMedia reaguje na fakt, že stále viac právomocí v rámci firmy sa presúva z oddelenia marketingu do obchodu," píše v editoriali prvého čísla Köppl.
MarketingSalesMedia chce okrem printu komunikovať aj na webe, Facebooku a formou prezentácií na slideshare.net. Prebral tiež diskusnú skupinu Trendy v marketingu, reklamě, prodeji na LinkedIn s 1 300 členmi a avizuje organizovanie konferencií a seminárov.
Podľa Mediář.cz tvoria redakciu bývalí pracovníci odborných titulov konkurenčného vydavateľstva Economia, ktoré vydáva týždenník Marketing & Media. Skupina Empresa Media má okrem MarketingSalesMedia v portfóliu aj Týden, Instinkt či televíziu Barrandov.
http://youtu.be/OdhYqMDgq5A
Zdroj: Ivan Krasko