Portál Predpredaj.sk vypustil do ulíc Bratislavy špeciálne upravený autobus mestskej hromadnej dopravy, ktorý hrá pesničky na želanie.
Cieľom tohto projektu je inovatívne propagovať koncerty z ponuky portálu Predpredaj.sk priamo cez reproduktory v autobuse. Po nastúpení a pripojení sa na verejnú wifi sieť ponúkne úvodná stránka cestujúcim playlist, z ktorého si môžu vybrať svoju obľúbenú skladbu. Tá sa podobne ako v jukeboxe zaradí do poradia a následne spustí v reprosústave autobusu. Cestujúci tak počas cesty počúvajú interpretov, ktorých koncerty sú v ponuke portálu Predpredaj.sk.
Pre organizátorov koncertov tak vzniká nový komunikačný kanál, cez ktorý môžu bezplatne propagovať svoje podujatia. Predpokladom na zaradenie skladieb do ponuky v jukeboxe je exkluzívna spolupráca pri predaji vstupeniek s portálom Predpredaj.sk.
Myšlienka vznikla v kreatívnej agentúre MUW Digital, produkčne celé riešenie zrealizovali spoločnosti Bigmedia a See&go.
Zdroj: mia