Najpočúvanejšie slovenské rádio Expres sa v lete ozýva z niektorých bratislavských autobusových zastávok. Podľa marketingového riaditeľa Tomáša Halmeša nebolo prioritou dostať vysielanie na zastávky: "Hľadali sme rôzne možnosti komunikácie našich letných aktivít a letného vysielania, toto bola jedna z netradičných možností," hovorí.
Nejde však o identické vysielanie, aké sa šíri cez terestriálne vysielače alebo web. Podľa Halmeša na zastávkach nepočuť klasické Rádio Expres, ale letný stream – špeciálny letný playlist bez reklamných blokov. Selfpromo ostalo zachované.
Vysielanie na bratislavských autobusových zastávkach, kde Expres nahradil stanicu RadioPoint, je naplánované zatiaľ iba na júl. Expres má podľa Halmeša aj ďalšie nástroje, cez ktoré komunikuje svoje letné aktivity. Patria k nim billboardy, megaboardy, inzercia v printe a v online, posterscreeny a ďalšie. "Čiže je to jedna časť mediamixu našej júlovej kampane," hovorí na margo autobusových zastávok. Reakcie sú podľa neho zatiaľ iba pozitívne. "Ak bude možnosť získať tento priestor v takomto exkluzívnom rozsahu, nevylučujeme, že si to zopakujeme."
Vaše letné rádio, letný špeciál, Soundtrack tvojho života, open air párty... Aké je leto na Exprese? Prečítajte si o aktuálnych aktivitách rádia v samostatnej správe.
Zdroj: Ivan Krasko