Asociácia vydavateľov tlače spustila kampaň. Ako uvádza na svojom webe, je na podporu inzercie v tlačových médiách. "Ľudia vnímajú najsústredenejšie reklamu v printoch a online médiách, preto dokáže najlepšie ovplyvniť nákupné rozhodnutia," tvrdí v jednom z inzerátov.
Kampaň od agentúry Creative Department vychádza z prieskumu GfK Slovakia, ktorý sa zrealizoval minulý rok na vzorke 2 000 respondentov vo veku 15-69 rokov. GfK v ňom zisťovala, "čo dokáže print" a merala efektivitu reklamy v printe a tlačených médií ako takých. Zistila okrem iného, že ženy čítajú viac tlačené vydania časopisov alebo novín ako muži. Muži viac berú do ruky noviny, ženy zasa časopisy. Slováci trávia najviac času pri televízii: v priemere 2 hodiny a 47 minút denne. Z celého týždňa im teda televízia zaberie skoro jeden celý deň: bezmála 19 a pol hodiny. Prečítajte si viac o prieskume a pozrite si kompletné výsledky tu.
Asociácia vydavateľov tlače nasadila kampaň do médií svojich členov - do printu a na web. Patria do nej aj najväčšie vydavateľstvá ako Ringier Axel Springer Slovakia, Spoločnosť 7 Plus, Petit Press, Bauer Media, Ecopress a ďalšie. Kompletný zoznam členov.
Vizitka kampane
Creative Director: Simona Bubánová, Andrej Krátky
Strategy Director: Maroš Kemény
Copywriter: Igor Petrikovič
Art Director: Eva Odrášková
Foto: Matej Staško
Inzerát v dnešnom vydaní denníka Plus jeden deň
Zdroj: Ivan Krasko