StoryEditor

Sygic komunikuje kľúčový produkt

02.07.2013, 11:23
Aktuálna kampaň podporuje produkt Sygic GPS Navigácia na šiestich trhoch: Rusko, Nemecko, Taliansko, Španielsko, Brazília a Veľká Británia.

 

Produkt bude podporený prostredníctvom printovej inzercie v kombinácii s nástrojmi digitálneho marketingu. Súčasťou online kampane na afinitných portáloch bude 60 sekundové produktové video. „Našim cieľom bolo prostredníctvom 60 sekúnd spotu predstaviť hlavné benefity nášho produktu Sygic GPS Navigácie. Hlavná myšlienka produktového videa pochádza z dielne reklamnej agentúry DotCom, ktorej sa aj do reklamy softverového produktu podarilo vniesť emóciu a život. Spot, ktorý vznikol v spolupráci s produkčnou agentúrou FullFrame pod režisérskou taktovkou Slavomíra Kraľoviča je súčasťou globálnej letnej kampane Sygicu na šiestich trhoch: Rusko, Nemecko, Taliansko, Španielsko, Brazília a Veľká Británia,“ hovorí Richard Fides,  Head of Marketing Communication and Brand spolocnosti Sygic a.s.

Sygic nedávno oslávil 30 miliónov unikátnych používateľov, čím Sygic GPS Navigácia potvrdila status najsťahovanejšej offline navigácie na svete. Sygic pripravil na leto aj špeciálnu ponuku s 30% zľavou pre všetkých, ktorí zatiaľ Sygic GPS Navigáciu nemajú, alebo chcú získať navigáciu pre ďalšie regióny.

 

http://vimeo.com/69311122

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. máj 2025 09:57