Spájaním firiem Akzent Media a BigBoard Slovensko vzniká najväčší poskytovateľ vonkajšej reklamy na Slovensku. V rámci zlúčenia došlo k reštrukturalizácii, pri ktorej sa uskutočnili zmeny vo vedení spoločnosti.
Post generálneho riaditeľa v spoločnostiach skupiny Akzent a BigBoard Slovensko bude vykonávať János Gaál. Obchodným riaditeľom spájajúcich sa spoločností bude Róbert Lenárt. „Teším sa, že po zmenách, ktoré sme úspešne zavŕšili, budeme mať viac času a energie pre našich klientov. Ako najväčšia spoločnosť v outdoorovej reklame chceme priniesť ešte lepšie služby a nápady pre našich partnerov,“ povedal nový generálny riaditeľ János Gaál.
Po vzájomnej dohode odchádza zo spoločnosti Akzent Media Igor Slanina. V súvislosti s tým mu vyjadril predseda predstavenstva spoločnosti JOJ Media House (vlastník BigBoard Slovensko a Akzent Media) Richard Flimel poďakovanie za jeho dlhoročnú prácu a doterajší rozvoj spoločnosti.
Elena Kráľovenská bude ďalej pôsobiť vo funkcií CEO v spoločnosti EPAMEDIA – EUROPÄISCHE PLAKAT – UND AUSSENMEDIEN GMBH so sídlom vo Viedni, ktorá rovnako patrí do portfólia JOJ Media House.
JOJ Media House je najväčším slovenským mediálnym domom, ktorý pôsobí aj na trhoch v Českej republike, Rakúsku, Rumunsku a Chorvátsku. Na Slovensku pod JOJ Media House spadajú televízie JOJ, PLUS, WAU, internetové portály joj.sk a huste.tv. Zároveň je JOJ Media House lídrom na slovenskom trhu vonkajšej reklamy prostredníctvom svojich dcérskych spoločností Akzent Media, BigBoard Slovensko, BigMedia, RECAR Bratislava a RECAR Slovensko.
Zdroj: mia

