Mama, ožeň ma!
StoryEditor

Minulý týždeň miešal karty hokej, Búrlivé víno aj Mama, ožeň ma!

21.05.2013, 16:45
Jednotka si rekord sledovanosti spred roka nezopakovala, keďže Slovensko sa do finále MS v hokeji tentoraz neprebojovalo.

Majstrostvá sveta v hokeji priniesli Jednotke RTVS nadpriemery aj po vypadnutí Slovenska zo šampionátu. Stanica dosiahla týždenný trhový podiel 12,5 % v 12+, čo je vzhľadom na jej 9,0-percentný sezónny priemer úspech.

Nedeľný finálový zápas Švajčiarsko - Švédsko videlo v hlavnom vysielacom čase priemerne 600 tisíc divákov a aj v konkurencii SuperStar zabezpečil Jednotke výborný podiel 29,3 %. K celotýždennému výkonu Jednotky prispeli aj tradičné piliere: sobotná Pošta pre teba (323 tisíc divákov v 12+, podiel 18,3 %), Milujem Slovensko (281 tisíc/14,4 %) alebo Nikto nie je dokonalý (271 tisíc/12,9 %).

Jednotka však medzitýždenne klesla: dôvodom je menej hokejových zápasov so slovenskou účasťou v lukratívnych vysielacích časoch. Nezopakovala ani výsledky spred roka: vtedy v poslednom hokejovom týždni (20. týždeň 2012) získala podiel 17,4 %. Vďačila však za to postupu Slovenska do finále: zápas MS v hokeji 2012 o zlato takmer zdolal rekord slovenských peoplemetrov.

Sledovanosť finálových zápasov na RTVS

Fínsko - Švédsko (sobota 18. mája, od 14:55, Jednotka)

1. tretina 179 tisíc/24,4 %
2. tretina 255 tisíc/32,4 %
3. tretina 283 tisíc/33,6 %
priemer 242 tisíc/30,5 %

Švajčiarsko - USA (sobota 18. mája, od 18:55, Dvojka)

1. tretina 159 tisíc/13,1 %
2. tretina 286 tisíc/18,8 %
3. tretina 355 tisíc/19,3 %
priemer 279 tisíc/17,8 %

O bronz USA - Fínsko (nedeľa 19. mája, od 15:55, Dvojka)

1. tretina 168 tisíc/17,1 %
2. tretina 203 tisíc/19,6 %
3. tretina 365 tisíc/30,9 %
priemer 283 tisíc/25,7 %

Finále Švajčiarsko - Švédsko (nedeľa 19. mája, od 20:25, Jednotka)

1. tretina 611 tisíc/28,7 %
2. tretina 616 tisíc/28,0 %
3. tretina 575 tisíc/31,1 %
priemer 600 tisíc/29,3 %

Komerčné stanice Markíza aj Joj medzitýždenne rástli. Markíza dosiahla s pondelkovým Búrlivým vínom trhový podiel 31 % v 12-54, stredajšie Modré z neba malo 34,4 %. Joj zase minulý týždeň nadpriemerne dobre spustila novú sériu šou Mama, ožeň ma!. U mladých, reklamne dôležitých divákov, dosiahla v pondelok po 21:40 podiel 26,5 %.

Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (20. týždeň, celodenne)

Markíza22,5 %+ 1,2
Joj17,8 %+ 1,1
Doma4,4 %+ 0,1
 Plus4,1 %+ 0,1
Dajto2,6 %+ 0,1
Fooor1,2 %- 0,1
WauN/AN/A

Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (20. týždeň, celodenne)

Jednotka12,5 %- 1,2
Dvojka6,1 %- 0,3
TA31,4 %- 0,1

 

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. jún 2025 03:43