Škoda Auto spúšťa premenu svojich showroomov. Chce modernizovať predajnú sieť podľa globálneho showroom konceptu a v súlade s novou korporátnou identitou značky. Informuje o tom v tlačovej správe.
Slovensko má byť jednou z prvých krajín, kde sa uskutoční pilotný projekt modernizácie showroomov.
Zmena priestorov, kde Škoda prezentuje svoje automobily, už odštartovala. Prvými vynovenými prevádzkami budú bratislavské Danubiaservice a Todos. Posledné prejdú premenou najneskôr v prvom polroku 2015.
Nové showroomy podľa Škody ponúknu väčšie a praktickejšie priestory, automobilka sľubuje atraktívne architektonické riešenie. "V nových showroomoch sa spájajú „Simply Clever” prvky s modernými technológiami. Vyznačujú sa čistými líniami a veľkorozmernou grafikou, zjemnenou kvalitnými drevenými povrchmi," uvádza v tlačovej správe.
Zdroj: ik

