Petra Marko
StoryEditor

Týždeň s Petrou Marko: Na SuperStar sme priniesli stokilový kufor vychytávok

19.05.2013, 17:00
CEO spoločnosti ExtravaDansa Petra Marko má projekt, ktorý plánuje predávať do shopping centier v celej Európe a na Blízkom východe. Tento týždeň bol pre ňu svetový.

Nie každý týždeň je takýto "svetový". Som rada, že práve tento, o ktorý sa s vami podelím, patril k tým plodnejšim.

NEDEĽA - PONDELOK

Vzácny deň, v bratislavskom office sa zišlo celé vedenie - Daniela z rakúskej ExtravaDansy, Lucy z londýnskej, Katarína z českej a predovšetkým Veronika z Hongkongu. Mám rada, keď mám "svoje dievčatá" pokope a vždy ich zavalím mnou obľúbenými tabuľkami, grafmi, číslami. Túto časť board meetingu dievčatá poctivo pretrpeli a pokračovali sme brainstormingom ku kľúčovým zákazkám každého trhu.

Našimi témami boli najmä akcie na rakúskom trhu: celoročná kampaň pre Hitradio O3, výroba kostýmov aj program na viedenský Life Ball, Beachvolleyball Grand Slam v Klagenfurte, trojtýždňový SummerSplash (akcia pre rakúskych maturantov) v Turecku, kde robíme entertainment pre klientov Sony, Arizona Ice Tea a A1.

Po dlhšej dobe som sa chystala skontrolovať naše stylistky na SuperStar, a tak som sa zviezla spolu s Veronikou do Prahy. Lucy z Londýna priniesla hádam stokilový kufor najnovších fashion vychytávok, takže okrem kontroly som mala v pláne aj prelustrovať tento nákup a vyčleniť veci, ktoré sa za každých okolností musia po SuperStar skladovať v Bratislave (najlepšie u mňa doma :) ) až do najbližšieho stylingového projektu.

TV Nova a Markíza patria k našim najvýznamnejším klientom. Túto SuperStar sme londýnske stylingy doplnili kúskami z Honkongu, čo vedenie chvalabohu ocenilo.

UTOROK - ŠTVRTOK

Už v pondelok sa začali prípravy na testovanie originálnej akcie pre obchodný dom Centrál, takže som sa ponáhľala z Prahy späť. Cinematic Fashion Show je akcia, kde svetové fashion bloggerky (z Londýna, Milána a Paríža) pripravili módne kolekcie zo značiek predávaných v nákupnom centre Centrál a "moje diečatá" ich následne predviedli na móle v absolútne netradičnej forme - cez herecké akcie. V show jednotlivých miest sa demonštrovali situácie na tamojších uliciach, scénu tvorila diorama daného mesta, mólom bola pomyselná ulica. Tento projekt máme v pláne predávať do shopping centier v celej Európe a na Blízkom východe, takže na jeho "vývoj" som osobne prihliadala.

PIATOK

Na konci týždňa som sa ešte vybrala s rakúskou kolegyňou Danielou do Salzburgu na meeting s klientami Seat a Volkswagen. Vraciame sa späť so zákazkami: program pre 6 autosalónov po Rakúsku, výroba 16 kusov hostesovských šiat pre Seat, 45 kusov iných šiat pre VW a s eventom na mieru pre Seat - GTI.

SOBOTA

Po úspešnom "medzinárodnom" týždni s radosťou vyrážam na pečené buchty ku svokre do Zvolena :)

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. júl 2025 19:45