Televízia Markíza v lete nepreruší Búrlivé víno. Do vysielania už nasadila sériu upútaviek, v ktorých ohlasuje nové premiérové časti. "Chcete vedieť, ako bude váš obľúbený seriál pokračovať? Nemusíte čakať," hovorí upútavkový hlas.
Avizuje nových hrdinov; v spotoch sa objavujú napríklad Braňo Deák a Pavel Bruchala. Láka aj na nové zápletky, "veľkú" svadbu a stratu lásky.
- Fotografie z párty: Markíza oslavovala Búrlivé víno
Pôvodne plánovaná prvá séria sa mala skončiť práve tento týždeň, no už od štvrtka na ňu stanica nadviaže premiérovými časťami druhej série. Tie pôjdu aj v lete; figurujú v programových plánoch na júl.
Markíza týmto krokom udrži v programovej štruktúre svoj momentálne najsledovanejší titul. Búrlivé víno jej prináša nadpriemernú sledovanosť: od presunu na 20. hodinu má v priemere sledovanosť 748 tisíc divákov v 12+ a v reklamne dôležitej cieľovej skupine od 12 do 54 rokov je jeho trhový podiel 31,9 %. Pritom priemer stanice v aktuálnej sezóne 2012/2013 je 25,4 % v 12-54.
http://youtu.be/l85NNvmGM0Q
http://youtu.be/MgcAZ1MWuUo
http://youtu.be/nr5nkuV1iOg
Zdroj: Ivan Krasko

