Festival Bažant Pohoda 2013. Foto TASR/Radovan StoklasaTASR/Radovan Stoklasa
StoryEditor

Festival Bažant Pohoda 2013: Čo priniesli firmy

12.07.2013, 16:00
Zlatý Bažant vytvoril špeciálne pivo, Orange má nabíjačkárne aj wifi, Slovenská Sporiteľna doniesla bankomat a terminály. Prehľad marketingových aktivít na Pohode.

V Trenčíne sa od štvrtka koná Bažant Pohoda 2013. Najnavštevovanejší slovenský letný festival má za generálneho partnera opäť Heineken so značkou Zlatý Bažant. Hlavnými partnermi sú Orange a Slovenská sporiteľňa, okrem toho je ďalších 68 firiem uvedených ako partneri.

Hlavnými mediálnymi partnermi je opäť verejnoprávne Rádio_FM a týždenník .týždeň. Hlavným mediálnym partnerom je tiež Azet, ktorí na Pohode prezentuje svoj chat Pokec. Okrem toho má festival ďalších 24 mediálnych partnerov. Kompletný zoznam.

Čo si pripravili značky na Bažant Pohode 2013:

Zlatý Bažant má podľa seba pomenované hlavné pódium - Bažant stage. Okrem klasických "pohodových" aktivít - predajom svojho piva na festivale, nočným kinom Bažant Kinematograf, zadarmo rozdávaným merchandisingom (tričká, kľúčenky apod.) alebo stanom Svet piva - pripravil limitovanú edíciu plechoviek Zlatý Bažant 10˚. Edícia vznikla v spolupráci s kreatívnym štúdiom Milk a Martinom Jenčom. Zlatý Bažant je partnerom Pohody už dvanástykrát. "Cítili sme potrebu tento rok posunúť našu spoluprácu ešte o úroveň vyššie. Rozhodli sme sa premietnuť prvky vizuálnej identity festivalu na náš produkt," hovorí brand manager Michal Sivko. Prečítajte si viac.

Orange návštevníkom Pohody ponúka vylepšenú aplikáciu pre smartfóny, obrandovanú oddychovú zónu s bezplatným wifi, aktivity ako roller disco či vodná kĺzačka, na svoj Facebook pridáva 360-stupňové fotografie z festivalu a ponúka živé prenosy. Jedno z pódií nesie jeho názov Orange stage. Kompletný prehľad aktivít Orange na festivale.

Slovenská sporiteľňa má na festivale pódium, ktoré nazvala Space aréna SLSP. Partnerom je po štvrtýkrát. Novinkou je 50 bezkontaktných platobných terminálov v nápojových centrách. Na festivale má dva bankomaty, priniesla tam múzeum z histórie Rock and Rollu, je partnerom projektu Slovenské tance dirigenta Petra Breinera a vytvorila limitovanú sériu Bažant Pohoda platobných kariet. Kompletný prehľad aktivít Slovenskej sporiteľne na Pohode.

Ďalší partneri majú na festivale svoje promomiesta, napríklad Slovenská pošta ponúka opäť možnosť zadarmo poslať špeciálne festivalové pohľadnice, v areáli má tiež mobilnú pojazdnú poštu a robí si dotazníkový prieskum. Prvýkrát na Pohode je Martinus.sk a stal sa partnerom literárneho stanu. Aktívny je i neziskový sektor: Envi-Pak vyhlásil ekologickú fotosúťaž, darcovský portál ĽudiaĽuďom.sk dražil privátnu toitoiku. Kompletný prehľad aktivít nájdete na webe festivalu.

 

Festival Bažant Pohoda 2013 sa koná v Trenčíne od štvrtka do nedele rána. Program vyplnia interpreti ako The Smashing Pumpkins, Nick Cave & The Bad Seeds alebo Thom Yorke s projektom Atoms For Peace.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. jún 2025 10:19