StoryEditor

Tender na prieskumy pre ČSOB vyhrala Millward Brown

30.04.2013, 11:18
Výberové konanie malo niekoľko kôl a zúčastnilo sa na ňom päť agentúr.

ČSOB vyhlásila výsledky tendra na prieskumné agentúry. Víťazom sa stala agentúra Millward Brown. V niekoľkostupňovom výberovom konaní vyhrala spomedzi piatich agentúr.

Ako uvádza tlačová správa, predmetom zadania bol design prieskumu zameraného na kontinuálny monitoring reklamných kampaní, vyhodnocovanie ich efektivity a celkový dopad komunikácie na značky slovenského bankového trhu. "Agentúru Millward Brown sme si vybrali, pretože nás presvedčila celková odbornosť a komplexnosť nimi ponúkaného riešenia," tvrdí v tlačovej správe Expert prieskumov trhu z Divízie marketingu ČSOB Andrea Lazar.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2025 03:34