Celoslovenské stretnutie dvojčiat a viacerčiat sa konalo v sobotu 8. 6. 2013 vo Valčianskej doline. „Partnerstvo s Celoslovenským stretnutím dvojčiat a viacerčiat je komplementárnou PR aktivitou imidžovej ATL kampane Sberbank, ktorú môžete v týchto dňoch vidieť v slovenských médiách. Tak, ako v kampani na fenotype identických dvojčiat v odlišných životných situáciách ukazujeme, že Sberbank je bankou s individuálnym prístupom k zákazníkovi vnímajúcou rozdiely, poukazujeme na jemné odlišnosti aj v jej PR nadstavbe,“ povedala Ľubomíra Chmelová, PR manažérka Sberbank.
Banka ako oficiálny partner slovenských dvojčiat a ich rodičov na mieste stretnutia zorganizovala štylizované fotenie dvojčiat. Okrem toho, že prvých 30 rodičov získalo doživotné bezplatné vedenie bežného účtu v Sberbank, získajú rodičia profesionálne fotografie svojich detí a Sberbank všetky zúčastnené dvojčatá automaticky zaradí do internetovej súťaže Nového času o Najmilšie slovenské dvojčatá. „Práve Nový čas sa v minulosti ukázal ako najlepší nosič pre rôzne fotosúťaže, vrátane detských. Popri dvojičkách z miesta konania však denník a jeho online vydanie www.cas.sk tentokrát otvorí aj ďalšiu súťažnú kategóriu pre dvojčatá, ktoré sa na stretnutí nezúčastnili. Sberbank tak do súťaže o najmilšie dvojičky zapojí všetkých rodičov, ktorí mali dvojité šťastie s stáva sa jedinou bankou poskytujúcou mimoriadnu pozornosť dvojčatám a viacerčatám,“ dodáva Ľubomíra Chmelová.
Aktivitou zároveň banka získava databázu rodičov dvojčiat, s ktorými môže v budúcnosti komunikovať tak, aby mohla reagovať na ich individuálne potreby a potreby ich detí. Zároveň Sberbank získava informácie o živote, problémoch a zvykoch slovenských dvojičiek a ich rodičov. O tom, či sa stretnutie dvojčiat stane tradíciou, rozhodnú výsledky kampane po jej vyhodnotení.
Zdroj: rm