Špeciál Búrlivé víno
StoryEditor

Búrlivé víno dostalo vlastný špeciálny časopis

14.06.2013, 14:51
Herci, režiséri, kuriozity... Vydavateľ týždenníka Eurotelevízia prichádza s časopisom venovanom iba seriálu televízie Markíza.

Vydavateľstvo Bauer Media SK prichádza na trh s novinkou: vydalo časopis venovaný výlučne Búrlivému vínu. Ide o špeciálne vydanie Eurotelevízie, ktoré je však v predaji samostatne. Vychádza dnes a stojí 90 centov.

Špeciál k Búrlivému vínu má 32 strán a v prevažnej miere sa venuje hercom: prináša rozhovory s viacerými predstaviteľmi (Ivan Letko, Eva Rysová, Henrieta Mičkovicová, Emil Horváth, Vlado Černý, Táňa Radeva, Richard Labuda, Laura Hriztová, Monika Hilmerová, Ján Jackuliak). Okrem toho články, ako bude pokračovať dej, ktorí herci pribudnú a ktorí sa možno stiahnu, fotoreportáž o práci maskérok, seriálové kuriozity, rozhovory so scenáristkami a režisérmi, krížovku, recept a iné.

Špeciálny časopis k Búrlivému vínu vznikal v zázemí Eurotelevízie; šéfredaktorkou je Eva Vargová a vedúcou redaktorkou Silvia Lispuchová.

Bauer Media pri Búrlivom víne využilo značku Eurotelevízie ako svojho najúspešnejšieho týždenníka, ktorý v roku 2013 predáva priemerne 84 350 výtlačkov podľa auditu ABC SR. Jednorazové či občasníkové špeciály sú v prípade slovenského Baueru časté: v minulosti priniesol krížovkárske či kuchárske a najnovším prírastkom je populárno-vedecký Svet poznania. Na základe vyhodnocovania predaja a príjmov zo špeciálu vo vydávaní buď pokračuje alebo prestane.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. júl 2025 10:19