„Pri vývoji produktov Daylong sa zameriavame na to, čo je dôležité pre zdravie a komfort spotrebiteľov. Netýka sa to len vylepšeného zloženia, ale aj vzhľadu našich produktov. Preto sme pri zmene dizajnu vychádzali z potreby zabezpečiť lepšiu prehľadnosť a orientáciu v produktových radách Daylong,“ hovorí MUDr. Peter Lipovský, generálny riaditeľ spoločnosti Spirig Pharma.
Ochranný faktor je ľahko identifikovateľný a na obale sú nevyhnutné textové informácie pre správnu aplikáciu. Prehľadné 3-farebné členenie uľahčuje výber vhodného produktu - produkty slnečnej ochrany pre dospelých sú oranžovej farby, detské produkty majú farbu žltú a modrá farba je pre produkty ošetrujúce kožu po pobyte na slnku. Daylong spolu s redizajnom prináša aj optimalizované zloženia – bez parabénov, vylepšenú širokospektrálnu UV ochranu, dlhšiu expiráciu a na základe podnetu spotrebiteľov aj praktické 50ml bal.
Zdroj: red

